Web Analytics Made Easy - Statcounter

نجفی نژاد گفت: به مناسبت هفته پژوهش برنامه های مختلفی در استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی نجفی نژاد» امروز ( شنبه ۱۶ آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه های هفته پژوهش در استان گلستان امسال از ۱۶ آذر تا روز چهارشنبه ۲۰ آذر برگزار می شود.

 

جانشین رئیس ستاد هفته پژوهش گلستان ادامه داد: آغاز برنامه های هفته پژوهش با نواختن زنگ نمادین پژوهش به شکل استانی برگزار شد و در این مراسم همزمان با جشنواره دانش آموزی از دانش آموزان برتر تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نجفی نژاد بیان کرد: همچنین فردا آیین تجلیل از  پژوهشگران برتر استان را خواهیم داشت که با حضور استاندار و مسئولان ارشد استانی برگزار می شود.

 

وی از افتتاح بیستمین نمایشگاه استانی دستاوردهای پژوهش و نوآوری و فن بازار استان گلستان از هفدهم آذرماه در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خبر داد و یادآور شد: علاقه مندان تا ۲۰ آذرماه ۱۳۹۸ می‌توانند همه روزه از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۶:۳۰ از غرفه های آن بازدید کنند، همچنین در حاشیه این نمایشگاه عقد تفاهم نامه شرکت های تولیدی و خصوصی برگزار می شود.

 

جانشین رئیس ستاد هفته پژوهش گلستان بیان کرد: تورهای بازدید از مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان برای عموم مردم از دیگر برنامه های ما در هفته پژوهش است که مردم استان می توانند برای شرکت در این تورها ثبت نام کنند تا بتوانند از مراکز دانش بنیان و فعالیت های پژوهشی استان بازید داشته باشند.

 

نجفی نژاد خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه کارگاه آموزشی متعدد و مختلفی تدارک دیده شده است تا به شرکت های نوپا استان آموزش داده شود تا در حوزه تجاری سازی نیز فعالیت بیشتری داشته باشند.

 

وی شعار هفته پژوهش امسال را «پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید» دانست و گفت: امیدواریم با بازدید مردم استان گلستان، شرکت های تولیدی و سرمایه گذاران از این نمایشگاه بتوانیم رونق اقتصادی و تولید را با کمک پژوهش های علمی در استان گسترده تر کنیم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد وفات حضرت معصومه س مجلس شورای اسلامی مسجد حضرت معصومه س روز دانشجو دانشجو نمایشگاه هفته پژوهش استان گلستان نمایشگاه هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی مدارس استعداد‌های درخشان از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۱۷ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه که توسط سازمان ملی استعداد‌های درخشان و همچنین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برپا خواهد شد حدود ۳۰۰ طرح و پژوهش از دانش‌آموزان مدارس استعداد‌های درخشان سراسر کشور حضور دارد. 

این نمایشگاه امکان گفتگو پیرامون طرح‌ها و پژوهش‌ها را برای دانش‌آموزان و بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و برگزارکنندگان نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر آماده پذیرایی از بازدید‌کنندگان هستند. 

این نمایشگاه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب بالاتر از بلوار کشاورز تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود