Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم ساقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۰ نفر از معتمدین از روحانیون و اقشار مختلف مردم بر اساس شاخص های تاکید شده در قانون برای تشکیل هیات اجرایی دعوت شدند که پس از حصول اکثریت قانونی برای انتخاب حسن امیری مقدم، هادی مازنی، علیرضا ناصری، محمد حسن طلعتی، محمد جواد یزدانی، قاسم تارم، زهرا عاصمی و محمد نجاتیان شجاعی به عنوان هشت نفر معتمد اصلی عضو هیات اجرایی با رای مخفی و اکثریت نسبی آرا انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محمد حسین مدرسی، جواد بیجندی، محمودعیسائی، هادی معماریان خلیل آباد و سیدحین سیدی مقدم هم به عنوان پنج معتمد علی البدل هیات اجرایی انتخاب مشخص شدند.

رییس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کاشمر خلیل آباد و بردسکن گفت: همه باید با اشراف کامل بر قانون در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، قانون‌مند و امن با مشارکت حداکثری تلاش کنیم.

ساقی افزود: صیانت از حقوق  انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان با رعایت اصل بی طرفی در فرایندهای مختلف انتخابات مهم است و موظفیم حتی برای یک رای مردم هم حساس باشیم.

وی ادامه داد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کاشمر به عنوان مرکز حوزه انتخابیه و دو حوزه فرعی فرمانداری بردسکن و خلیل آباد و چهار بخشداری کوهسرخ، ششطراز، انابد و شهرآباد در سطح شهرستان‌های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن برگزار می شود.

۱۸ نفر از ۲۹۰ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان استان خراسان رضوی هستند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل آباد و بردسکن با جمعیتی نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان انتخابات زهرا قانون مجلس خبرگان رهبری نماینده مردم در مجلس زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار

جابر جهان بین اظهار کرد: تمامی عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیات‌های اجرایی و نظارت و عوامل انتظامی برای برگزاری باشکوه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده هستند و تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

او افزود: زمان تبلیغات نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات صبح روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد و انتظار می‌رود نامزد‌های راه یافته به دور دوم و هواداران آنها ضمن رعایت قانون، اخلاق مداری را مد نظر قرار دهند.

انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان به علت کسب نشدن حدنصاب ۲۰ درصد آرا از سوی هیچ کدام از رقبای حاضر، به دور دوم کشیده شد.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان ابراهیم فهیمی گیگلو با کسب ۱۸ هزار و ۴۷۲ رای و امیدعلی رعنایی با کسب ۱۷ هزار و ۶۳۲ رای به دور دوم انتخابات راه یافته‌اند.

در دور اول انتخابات در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در این حوزه انتخابیه، ۲۱ نامزد رقابت داشتند و ۱۲۵ هزار و ۱۲۸ رای از مردم این حوزه اخذ شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • فهرست جبهه مردمی ایران قوی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار تعیین شد
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • تعیین شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار
  • رقابت چالشی کاندیداها در میدان مناظره‌ها
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار