Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت از محیط زیست، جایزه قهرمان تالاب در سه بخش فعالیت‌های تحقیقاتی - مطالعاتی و فعالیت‌های اجرایی و مشارکت مردمی اهدا خواهد شد. در این مراسم به منظور قدردانی از اقدامات حافظان تالاب‌های کشور، از محیط‌بانان نمونه تالابی نیز تقدیر خواهد شد.

شرایط شرکت در انتخاب قهرمان تالاب به این ترتیب است: در سه بخش فعالیت‌های تحقیقاتی- مطالعاتی و فعالیت‌های اجرایی و مشارکت مردمی اقدامات انجام شده در ۵ سال اخیر مورد پذیرش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در دو بخش فعالیت‌های اجرایی و مشارکت مردمی تنها اشخاص حقوقی واجد شرایط شرکت در این رویداد هستند و در بخش فعالیت‌های تحقیقاتی- مطالعاتی اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط شرکت در این رویداد هستند. اشخاص حقیقی و حقوقی که طی پنج سال گذشته عنوان قهرمان تالاب را اخذ کرده‌اند، واجد شرایط شرکت در این رقابت نیستند.

در بخش فعالیت‌های تحقیقاتی- مطالعاتی ارسال اصل مقالات، کتاب الزامی است. در بخش فعالیت‌های اجرایی نیز دارا بودن نامه تاییدیه (معرفی‌نامه) از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان مربوطه الزامی است. در بخش مشارکت‌های مردمی دارا بودن نامه تاییدیه (معرفی‌نامه) از سوی شبکه تشکل‌های زیست‌محیطی استان مربوطه الزامی است.

به درخواست‌هایی که واجد شرایط فوق‌الذکر نباشند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. مهلت ارسال مدارک تا ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸ است. فرم‌های دریافتی توسط کمیته داوران بررسی و نتایج آن در روز جهانی تالاب‌ها ۱۳ بهمن ماه اعلام و به نفرات برتر تندیس قهرمان تالاب و جوایزی اهدا خواهد شد.

فرم‌های شرکت در رویداد قهرمان تالاب و محیط‌بان نمونه تالابی در پورتال سازمان حفاظت محیط زیست و وب سایت طرح حفاظت از تالاب‌های ایران به آدرس‌های www.doe.ir و www.wetlandsproject.ir  قابل دسترسی است.

علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات درخواستی را به آدرس تهران- اتوبان حکیم- پارک طبیعت پردیسان- ساختمان تحقیقات- طبقه سوم- معاونت محیط زیست دریایی و تالاب‌ها- دفتر حفاظت و احیای تالاب‌ها و آدرس پست الکترونیک wetland.bureau@doe.ir ارسال کنند.

کد خبر 468215 برچسب‌ها تالاب

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تالاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهرضا، فردی که به صورت غیر مجاز اقدام به نگهداری، پرورش، خرید و فروش حلزون می‌کرد، با استناد به بند ج ماده ۱۰ و هفت قانون شکار و صید مواد یک و هشت قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و تبصره یک ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی به مرجع قضائی معرفی شد.

تعداد حلزون‌های مربوط به این تخلف به بیش از صد هزار عدد می‌رسید که با تشکیل و ارجاع پرونده، موارد تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086728

دیگر خبرها

  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • تزریق ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به تالاب هشیلان
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت آب اصفهان
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • کشف صد هزار حلزون در شهرضا
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا