Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@02:14:42 GMT

زرینچه: به‌نفع برانکو نیست به تیم‌ملی بیاید

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۸۹۳۲

زرینچه: به‌نفع برانکو نیست به تیم‌ملی بیاید

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران با تکذیب استعفایش از این مسئولیت، گفت: متأسفانه حالا که آبی پوشان روند موفقیت آمیزی را به دست آورده اند، برخی به دنبال جوسازی و به حاشیه بردن تیم هستند.

به گزارش مشرق، جواد زرینچه در خصوص پیروزی استقلال برابر شهر خودرو گفت: شاهد یک بازی نزدیک و حساس بودیم و به این برد احتیاج زیادی داشتیم و خوشبختانه توانستیم با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کرده و به صدر جدول برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پدیده هم در چند صحنه نمایش خوبی داشت و حتی یک بار هم می توانست دروازه ما را باز کند اما در مجموع با نمایش خوبی که استقلال در این دیدار از خود نشان داد، موفق شدیم یک پیروزی حساس را به دست آوریم.

بیستر بخوانید:

زرینچه استعفا کرد؟

زرینچه در مورد دیدار روز دوشنبه آبی پوشان برابر پیکان تهران گفت: بچه ها این روزها فوق العاده حرفه ای عمل می کنند. آنها نشان دادند که غروری ندارند و تنها تمرکزشان برای موفقیت است. استقلال با نتایج درخشانی که کسب کرده حالا یکی از بهترین های فوتبال ایران شده و ما باید بدون هیچ ادعا و غروری به مصاف پیکان برویم تا بتوانیم با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران این دیدار را با موفقیت پشت سر بگذاریم. اگر چه در آن طرف میدان، پیکانی وجود دارد که از سرمربی با تجربه ای سود می برد و بازیکنان جوان خوبی هم دارد اما ما اگر می خواهیم صدر نشین بمانیم باید این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که چه کسانی را برابر پیکان در اختیار ندارید؟ گفت: به جز شیخ دیاباته که به خاطر ۴ کارته شدن روز دوشنبه در کنار ما نخواهد بود، بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند و همه آماده بازی برابر پیکان هستیم.

زرینچه در مورد اینکه گفته می شود هرور میلیچ از باشگاه مرخصی گرفته و در دیدار برابر شاهین بوشهر غایب است، اظهار داشت: من در این مورد اطلاعی ندارم و نمی دانم که آیا او مرخصی گرفته یا نه. اما بعید می دانم چنین اتفاقی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: ما با توجه به اینکه فردا باید به همراه نمایندگان تیم های سپاهان و پرسپولیس عازم مالزی شویم، درگیر کارهای اعزام هستیم و امیدوارم استقلال بتواند دوشنبه برابر پیکان موفق باشد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال ضمن تکذیب استعفایش از این مسئولیت در خصوص اینکه این روزها عده ای به دنبال حاشیه سازی برای استقلال هستند، گفت: وقتی که یک تیم آن هم مثل استقلال نتایج خوبی کسب می کند، مطمئنا برخی به دنبال جو سازی علیه تیم هستند و این وظیفه ما و مدیریت باشگاه است که آرامش را  به تیم تزریق کند و اجازه ندهد حاشیه سازان به نیت اصلی شان برسند. امیدوارم مدیران استقلال هر چه زودتر در مورد پرداختی ها هم به کادر فنی و بازیکنان اقدام کنند و همگی دست به دست هم دهیم و این تیم بتواند جایگاه واقعی خود را حفظ کند.

وی در مورد صحبت هایی مبنی بر اینکه استراماچونی یکی از گزینه های سرمربی گری تیم ملی است، گفت: من چنین چیزی نشنیدم. البته صحبت هایی شده اما فکر می کنم سه روز پیش یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه در این مورد به طور کامل صحبت کرد.

زرینچه در مورد اینکه گفته می شود برانکو به زودی سرمربی تیم ملی خواهد شد، اظهار داشت: خیلی ها آمدند و رفتند ونتوانستند قابلیت بالایی در تیم ملی داشته باشند. برانکو یک بار امتحان خود را پس داده و اعتقاد دارم به نفع او نیست این مسئولیت را بپذیرد زیرا بعید می دانم بتواند موفق باشد.

وی در مورد عدم موفقیت ویلموتس هم گفت: نمی دانم چه اتفاقی برای او افتاد و شرایطی پیش آمد که او مجبور به قطع همکاری شد اما با توجه به شرایطی که این روزها تیم ملی ما دارد باید یک گزینه خوب را برای فوتبال کشورمان انتخاب کنیم تا بتواند موفق باشد. سرمربی ای که به تیم ملی می آید باید کشور ما را خوب بشناسد، خصوصیات اخلاقی بازیکنان را درک کند زیرا در غیر این صورت موفق نخواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان با تشکر از حضور هواداران در برابر شهر خودرو، خاطرنشان کرد: از تمام طرفداران استقلال تشکر می کنم. آنها نمایش بسیار  خوبی داشتند. ۹۰ دقیقه تیمشان را حمایت کردند و آرزو می کنم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد و جشن قهرمانی را با یکدیگر در ورزشگاه آزادی بگیریم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین فوتبال جواد زرینچه سرپرست استقلال لیگ برتر برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان بعد از تساوی روحیه بخش مقابل گل گهر در سیرجان اکنون خود را مهیای جدال خانگی برابر ملوان بندرانزلی خواهد کرد. بهمن روشنایی سرپرست باتجربه و قدیمی استقلال خوزستان که روزهای تلخ و شیرینی را از قهرمانی تا سقوط و صعود را با آبی‌ها پشت سر گذاشته، مدعی است آنها قادر خواهند بود در ادامه فصل با دستیابی به امتیازات لازم به هدف خود دست یابند.

وی درباره روند تیم گفت: جا دارد خسته نباشید به اعضای کادرفنی و همچنین بازیکنان باتعصب خودمان بگویم. رسیدن به دو گل در آن دقایق یکی از اتفاقات خوبی بود که در دوران حضورم در استقلال تجربه کرده بود و به تک تک بازیکنان و انگیزه آنها برای موفقیت با تیم افتخار می‌کنم. مطمئنا این اتفاق نشان دهنده انگیزه و کیفیت بازیکنان ماست که هدف رسیدن به امتیازات را در ذهن دنبال می‌کنند.

سرپرست استقلال خوزستان درباره بازی مقابل ملوان نیز گفت: ملوان یکی از تیم‌های ریشه دار و خوب فوتبال ایران است که در این فصل نیز نتایج خوبی کسب کرده و سپاهان نیز به سختی موفق به شکست آنها شد. مسلما کار سختی پیش رو خواهیم داشت اما این انگیزه و ذهنیت تک تک بازیکنان و اعضای تیم در کنار هواداران است که در ادامه بازی‌ها با رسیدن به نتیجه جایگاه خوبی را از آن خود کنیم. با هواداران استقلال خوزستان همه چیز شدنی است و مطمئنا در کنار یک نمایش زیبا که از ابتدای فصل نیز علیرغم تمامی مشکلات موفق به انجام آن شدیم، برای کسب نتیجه نیز در این بازی امیدوار خواهیم بود.

روشنایی درباره حواشی شکل گرفته طی روزهای اخیر نیز گفت: مدیریت باشگاه از تمامی اعضا خواسته تا بدون توجه به حواشی تمام تمرکز خودشان را روی موفقیت تیم قرار دهند. اینجا در استقلال خوزستان همه ما مسوولیت بزرگی بر گردن داریم و باید هواداران را به اتفاقی که انتظار آن را دارند برسانیم. فصل گذشته در کنار آنها توانستیم صعود کنیم و یک روز شیرین و بیادماندنی را در اهواز شکل دهیم. امروز نیز هدف ما اتفاق بزرگتری خواهد بود و به دنبال حفظ سهمیه و دستیابی به جایگاه مناسبی هستیم.

وی ادامه داد: در این مسیر ضمن عملکرد فنی کادرفنی و تلاش و کیفیت بازیکنان و همراهی هواداران، جا دارد از مدیریت باشگاه نیز تشکر داشته باشیم. ما در روزهایی که کاملا تحت فشار بودیم با تدابیر مدیریتی آنها به شرایط خوبی نزدیک شدیم. همگی اعضای هیات مدیره در تلاش هستند تا استقلال را به جایگاه مناسبی برسانند و تمام وجود خود را برای این موضوع به کار گرفته‌اند. موفقیت در نیم فصل دوم و کسب نتایج امیدوارکننده در مسیر راهبردهایی بوده که چه در بخش نقل و انتقالات و چه حمایت‌های آنها صورت گرفته است. برخلاف بحث‌های شکل گرفته هزینه عجیبی برای نقل و انتقالات نداشتیم اما توانستیم همه نگاه‌ها را در کنار انتخاب‌های هوشمندانه بهمراه صرف هزینه پایین، جلب کنیم و این موضوع را در مسیر کسب نتیجه قرار دهیم. آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه در کنار دیگر اعضای مدیریتی تیم واقعا چشم انداز فوق العاده‌ای را شکل داده‌اند و امیدواریم در این مسیر بار دیگر استقلال خوزستان و هوادارانش روزهای خوبی را تجربه کنند.

دیگر خبرها

  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو