Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@18:13:57 GMT

مردم قدردان مدافعان امنیت هستند

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۹۲۵۸

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی آماده‌ تر از همیشه، توانایی برخورد با هرگونه نا امنی و بی قانونی را دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار "حسین اشتری" در نشست صمیمی با دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین در مراسم گرامیداشت ۱۶ آذر؛ "روز دانشجو" با تسلیت سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: ۱۶ آذرماه؛ "روز دانشجو" را گرامی می‌داریم، روز دانشجو؛ سمبل مبارزه با استکبار، روز استقلال و آزادی خواهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده نیروی انتظامی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۱۶ آذر اضافه کرد: روز دانشجو؛ روزی است که عزیزانی از قشر دانشجو برای مقابله با استکبار و استبداد ایستادند و شهید شدند و بنده به سهم خود، این روز را به همه دانشجویان عزیز به ویژه دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین و سایر مراکز آموزشی ناجا و نیرو‌های مسلح تبریک می‌گویم.
عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با تأکید بر لزوم بازخوانی تقویم تاریخ، خاطر نشان کرد: همه ما باید راه و رسم شهدا به ویژه شهدای دانشجویی را که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند، ادامه دهیم و منش شهیدان برایمان الگو باشد.
وی خطاب به دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین یادآور شد: دوران دانشجویی؛ دوران بسیار خوب و خاطره سازی است همه شما باید تلاش کنید از این دوران به خوبی بهره ببرید و برای ۳۰ سال خدمت در نیروی عظیم انتظامی آماده شوید.
وی افزود: امروز شما در مقطع و دورانی به سر می‌برید که پایه گذار آینده خودتان و سازمان است؛ بنابراین سعی کنید از هر آنچه که در این دانشگاه اعم از استادان مجرب، متون و محتوای مفید و فضای انقلابی و اسلامی و ... بهره ببرید و خود را مهیای پیشرفت‌های معنوی و کاری کنید.
فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه بنده معتقدم دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح از همه ابعاد باید "سرآمد" باشند، خاطرنشان کرد: تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی را باید از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و دانشگاهی نیروی انتظامی آغاز کنیم، اما آنچه که در مقدمه این مهم قرار دارد جذب و گزینش جوانان متعهد، انقلابی، مومن و ساعی است.
فرمانده ناجا گفت: پس از جذب و گزینش چنین نیرو‌هایی باید دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی ناجا گامی جدی برای برنامه ریزی در راستای تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی بردارند.
وی با تأکید بر اینکه دانشگاه‌های پلیس باید مرجع و سرآمد سایر دانشگاه‌های کشور باشند، خاطرنشان کرد: فارغ التحصیلان و دانشجویان این دانشگاه باید منشأ تحولات سازمانی و اجتماعی باشند.
سردار اشتری خطاب به دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی اعلام کرد: نگاه شما عزیزانم باید به افق پیشرفت و ترقی باشد هر چند که طی سال‌های اخیر، دانشگاه علوم انتظامی امین در ابعاد مختلف معنوی، تربیتی، علمی و مهارتی دانشجویان اقدامات خوبی انجام داده است.
عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اهمیت رفع نیاز‌های آموزشی و معیشتی دانشجویان مطرح کرد: بهبود نیاز‌های آموزشی، دانشگاهی و معیشتی دانشجویان همواره در دستور کار است و تلاش می‌کنیم این دانشگاه و سایر محیط‌های دانشگاهی و آموزشی ناجا برای دانشجویان محیطی سرشار از آرامش و غنی از منظر علمی، مهارتی و اخلاقی باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه بنده به جد دغدغه بهبود وضعیت معیشتی کارکنان نیروی انتظامی را دارم، به تشریح حوادث اخیر و نقش ناجا در ناآرامی‌های اخیر پرداخت و اظهار داشت: نیرو‌های انتظامی شجاعانه و هوشمندانه در مبارزه با اشرار و اخلالگران ظاهر شدند و در کنار نیرو‌های عزیز بسیج، سپاه و سایر سازمان‌های امنیتی توانستند این غائله را در کمتر از ۴۸ ساعت جمع کنند.
سردار اشتری با بیان اینکه مردم قدردان مدافعان امنیت هستند، اضافه کرد: امروز نیروی انتظامی آماده‌تر از همیشه، توانایی برخورد با هرگونه ناامنی و بی قانونی را دارد.

نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم است
سردار حسین اشتری با اشاره به بیان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین گفت: مردم بلافاصله پس از سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و در این میان نیروی انتظامی نیز با درایت در تشخیص و جداسازی صف مردم از اشرار، توانست مقتدرانه با آشوبگران مقابله و برخورد کند.

وی با بیان اینکه فرمایش‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حکیمانه، روشنگرانه و ایثارگرانه بود، بیان کرد: حفظ نظام و امنیت مردم در اولویت و رأس هر اموری است و خوشبختانه با لطف و عنایت الهی، هدایت‌های داهیانه رهبری، هوشیاری نیرو‌های مسلح و جانفشانی سبزپوشان نیروی انتظامی و صد البته بصیرتی دینی و انقلابی مردم فهیم ایران اسلامی دیدیم که توطئه بزرگ و فتنه و جنگ امنیتی دشمن چگونه در نطفه خاموش و خنثی شد.
سردار اشتری با اشاره به اقدام اشرار و آشوبگران در تخریب اموال عمومی و مردمی ادامه داد: در سال ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ... شاهد توطئه افکنی و فتنه آفرینی دشمنان بودیم و هر چند که آن فتنه و توطئه دشمنان را نیز خنثی کردیم، اما امروز می‌بینیم که توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی پیچیده‌تر شده است؛ اما با پیچیدگی آتش فتنه دشمنان، آمادگی نیرو‌های مسلح نیز ارتقا یافته است.
وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه و پیشدستانه نیروی انتظامی در برخورد با اشرار و آشوبگران یادآور شد: نیرو‌های پلیس در میدان عمل به سرعت اقدام می‌کردند؛ به طوری که روند شناسایی و دستگیری اشرار و اغتشاشگران با توسل بر اقدامات اطلاعاتی، حتی خود اشرار و اغتشاشگران را مبهوت و متعجب کرد.
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه تشریح روند حوادث اخیر یادآور شد: در میان همه آنچه که اتفاق افتاد، اراده ملت بزرگ ایران در محکومیت اقدامات اشرار و آشوبگران ممتاز و تحسین برانگیز است و همه ما دیدیم که مردم چگونه صف خود را از اشرار جدا کردند و چگونه برای محکومیت کار‌های آشوبگران در جای جای کشور حماسه خلق کردند.
وی با بیان اینکه لازم است مسئولان ذی ربط نسبت به مطالبات و دغدغه‌های مردم کار‌های جدی انجام دهند، ادامه داد: در دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، معظم له در اشاره به حوادث اخیر و عملکرد نیرو‌های انتظامی و امنیتی فرمودند؛ " نیروی انتظامی، بسیج و سپاه ورود پیدا کردند و وظیفه شان را انجام دادند" (نقل به مضمون) و باید بابت این فرصت سربازی برای ولایت و مقام عظمای رهبری همواره شکرگزار خداوند باشیم.
سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی در جریان حوادث اخیر شهدایی را تقدیم نظام و انقلاب کرد، بیان کرد: طی هفته گذشته دیداری با خانواده بزرگوار شهید "صیادی" داشتم و باید بگویم تنها خواسته این خانواده بزرگوار، مومن به انقلاب و ولایت، دیدار با مقام معظم رهبری بود و از طرفی شهید صیادی برادری مومن، ولایی، انقلابی با روحیه ایثار و شهادت بود، به وجود چنین نیرو‌هایی ولایی و خانواده هایشان افتخار می‌کنم.
وی اضافه کرد: شهید "جواهری" نیز که از شهدای مدافع امنیت در حوادث اخیر بود، تا آخرین لحظه و نفس در مقابله با اشرار و آشوبگران، محکم و مقاوم ایستاد و به فیض شهادت نائل آمد؛ مردم همواره قدردان مدافعان امنیت هستند و این مراتب قدردانی را در تشییع پیکر شهدای امنیت نشان دادند.
سردار اشتری با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم است، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تکیه بر بیانات رهبری با اقدامات هوشمندانه و هوشیارانه توانست در پایان دادن به غائله اشرار به خوبی نقش خود را ایفا کند.
عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ادامه داد: براساس یک زمانبندی پنج ساله، محتوای این بیانیه را تدوین کرده‌ایم تا بتوانیم نقش و مسئولیت خود را در قبال این بیانیه ارزشمند به درستی ایفا کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: اگر بخواهیم به پلیس در تراز انقلاب اسلامی برسیم باید از نظر معنوی، رفتاری، علمی، مهارتی، تجهیزاتی، امکاناتی و ... خود را به سطح این پلیس (در تراز انقلاب اسلامی) برسانیم؛ بنابراین لازم است که برای تحقق این مهم گام برداریم و در توجه به این رویکرد، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را نیز ملاک عمل قرار دهیم.
سردار اشتری ادامه داد: آینده روشنی پیش روی ناجا و کشور است و همه باید تلاش کنیم سهم و نقشمان را در تحقق این پیشرفت روزافزون به درستی پیدا و ایفا کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت سبد معیشتی کارکنان خاطر نشان کرد: در یک پروژه ۳ الی ۵ ساله نهضت خانه‌سازی برای کارکنان را دنبال می‌کنیم تا ان‌شاء‌الله بتوانیم از دغدغه معیشتی کارکنان بکاهیم.
سردار اشتری با اشاره به طرح موضوعاتی از سوی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین یادآور شد: بیان نقطه نظرات توسط دانشجویان عزیز را مورد توجه قرار می‌دهیم و ان‌شاء‌الله در رفع نیاز‌های آموزشی و دغدغه این قشر فهیم و عزیز گام‌های جدی برمی داریم.

روز دانشجو سمبل مقابله با استکبار جهانی
سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده ناجا صبح امروز به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو با گرامیداشت یاد شهدا به‌ویژه شهدای اغتشاش‌های اخیر اظهار داشت: روز دانشجو سمبل مبارزه با استکبار و روز مقاومت و مقابله با زورگویان و بیگانگان است.
وی در ادامه گفت: باید پیرامون حوادثی که در کشور رخ داده است، مطالعه بیشتری کنیم و راه و رسم شهدایی را که برای سربلندی انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند، ادامه دهیم.
فرمانده ناجا با بیان اینکه دوره دانشجویی ماندگار است، خطاب به دانشجویان گفت: در مقطعی که در دانشگاه هستید، باید بهترین بهره را ببرید.   سردار اشتری با اشاره به حوادث روز‌های اخیر در کشور و تأکید بر لزوم بررسی اتفاق‌های رخ داده است، گفت: موضوع سهمیه‌بندی بنزین از اردیبهشت امسال در دستور کار دولت قرار گرفت.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در جلسه شورای امنیت کشور اعلام کرد که در مورد زمان و قیمت تجدید نظر شود، گفت: حوادث لبنان و عراق را شاهد بودیم و نگرانی‌هایی داشتیم که این اتفاق‌های به کشورمان تسری پیدا کند؛ زیرا آمریکا، رژیم صهیونیستی و منافقان، جوانان را در فضای مجازی تحریک می‌کردند.
فرمانده نیروی انتظامی افزود: شب جمعه که آغاز این طرح بود، نیروی انتظامی با آمادگی کامل در تمامی پمپ بنزین‌ها مستقر شد.
سردار اشتری اضافه کرد: آشوب‌ها ابتدا در خرمشهر و سیرجان آغاز شد، در خرمشهر در همان ساعات اولیه، حمله مسلحانه به پایگاه‌های نظامی رخ داد که با آمادگی با این حملات مقابله شد؛ در سیرجان هم آشوبگران به دنبال آتش زدن مخزن آتش‌زا بودند که با حضور پلیس از این امر جلوگیری شد.
در این مراسم چند تن از دانشجویان هم دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سردار اشتری روز دانشجو سخنرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، اظهار داشت: مردم متدین شهرستان خرم‌آباد فردا جمعه هفت اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نمازجمعه و در محوطه مصلی الغدیر این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه، تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم شهرستان خرم‌آباد به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و همچنین حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید کنند.

کد خبر 6088480

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود