Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:11:42 GMT

کشف بیش از یک تن تنباکو قاچاق در شهریار

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۷۰۲۰

کشف بیش از یک تن تنباکو قاچاق در شهریار

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محسن خانچرلی با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی در پی کسب خبری مبنی بر تولید و توزیع انواع تنباکو غیرمجاز در کارگاهی در شهرستان شهریار، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی موفق به شناسایی کارگاه مورد نظر در اسدآباد شهرستان شهریار شده و به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار خانچرلی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد کارگاه شده و در بازرسی از محل موفق به کشف، ۲۳ هزار و ۶۳۰ بسته به وزن یک تن و ۱۸۱ کیلو گرم تنباکو میوه ای قاچاق و غیر بهداشتی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

کد خبر 4790757

منبع: مهر

کلیدواژه: تنباکو کالای قاچاق شهرداری تهران آلودگی هوا شورای شهر تهران شهر تهران اغتشاشات ایران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش معلولان آتش نشانی دستگیری سارق محسن هاشمی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران محمد علی نجفی روز جهانی معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماینر‌های قاچاق در یزد

 سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی جانشین انتظامی استان یزد بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شهرستان یزد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر قرار گرفت. 

وی افزود: بلافاصله ماموران به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این ساختمان موفق شدند، ۱۷ دستگاه ماینر را کشف کنند. 

جانشین انتظامی استان یزد گفت: ماینر‌ها جمع آوری و پرونده قضایی تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه