Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی از فاصله 11 امتیازی تیمش با صدر جدول سر درگم به نظر می‌رسد. 

طرفداری- در آستانه برگزاری دربی منچستر، پپ گواردیولا در مورد تهدیدات منچستریونایتد در ضد حملات به بازیکنانش هشدار داده است.

به گزارش سایت گل، منچستریونایتد از زمان ورود گواردیولا به سیتی در سال 2016، فقط یکبار فصل را در جمع چهار تیم برتر لیگ به پایان رسانده است که آن هم به نایب قهرمانی سال 2018 با اختلاف فاحش 19 امتیازی با سیتیزن‌ها بر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتایج نه چندان مناسب، تعجب گوردیولا را در برداشته است.

به نظرم ما بهتر بودیم. در زمان حضور ما در اینجا، از منچستریونایتد بهتر بوده‌ایم. امتیازاتی که کسب کرده‌ایم و ثبات خارق العاده تیم نشان دهنده این است. (نبودن یونایتد در کورس قهرمانی) مرا هم غافلگیر کرد. اما دربی مسابقه‌ای است که امکان وقوع هر اتفاقی در آن وجود دارد. ما برای قضاوت کردن نتایج، فاصله بین تیم‌ها و پرداختن به گذشته یا آینده آن‌ها اینجا نیستیم. فقط باید پس از به صدا در آمدن سوت آغاز بازی، برای شکست دادن آن‌ها تلاش کنیم.

منچستریونایتد در این فصل مقابل حریفان صاحب نام خوب نتیجه گرفته است و علاوه بر کسب پیروزی مقابل چلسی، لسترسیتی و تاتنهام، تنها تیمی است که موفق به امتیاز گرفتن از لیورپول شده است. همین باعث می‌شود تا گواردیولا نسبت به بازی مبتنی بر ضد حمله حریف و بازیکنانی مثل مارکوس رشفورد و دنیل جیمز هوشیارانه عمل کند.

مشخص است که آن‌ها با اتکا به ضد حملات بازی می‌کنند. آن‌ها از بالا پرس می‌کنند و بسیار پر تلاش هستند. علاوه بر این که عمیق دفاع می‌کنند، می‌توانند با جیمز و رشفورد به سرعت حمله کنند. بسیار فرصت طلب هستند و به خوبی از فضاها بهره می‌برند. یادم می‌آید اکثر گل‌هایی که در ابتدای فصل به چلسی زدند روی ضد حملات بود و زمانی از راه رسید که چلسی کمی هجومی‌تر بازی کرد. در بازی با لیورپول هم روی ضد حمله به گل رسیدند. آن‌ها کیفیت لازم برای انجام دادن این کار را دارند. (نتایج آن‌ها مقابل تیم‌های بزرگ) نشان می‌دهد یونایتد، بازیکنان تیم و اوله (گونار سولسشر) چقدر خوب هستند. شکست دادن تیم‌های سطح بالا آسان نیست و او قادر بوده است تا به ویژه در فصل جاری، این کار را انجام دهد. آن‌ها ذهنیت و خودباوری خوبی دارند. 

این مربی همچنین گفت دلیل اختلاف 11 امتیازی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر با لیورپول عاملی است که نمی‌تواند آن را شناسایی کند.  

دوست دارم دلیل این اختلاف زیاد با لیورپول را بدانم. چیزی که شکی در مورد آن وجود ندارد، کیفیت آن‌ها است. تکرار می‌کنم: یک باخت طی تقریبا 60 بازی باورکردنی نیست. در ابتدای فصل پس از قهرمانی‌های پیاپی انتظار داشتم (که فرم سیتی افت کند). وقتی بازی‌های خودمان را مرور می‌کنم، حتی مقابل نوریچ که باختیم، 20 شوت داشتیم. از آمار اطلاع دارم و می‌دانم که با فاصله بهترین تیم در زمینه فرصت‌سازی هستیم و همچنین با فاصله بهترین تیم از نظر فرصت ندادن به حریفان. ما خیلی از حریفان بهتر بوده‌ایم و با این حال 11 امتیاز عقب هستیم. تلاش کردم دلیلی پیدا کنم. گاهی به عامل انسانی بر می‌گردد؛ ما می‌توانیم بهتر عمل کنیم. مثلا در بازی قبلی برابر برنلی 4 گل خارق العاده زدیم ولی در مواردی توپ را از فاصله یک متری گل نکرده‌ایم. حقیقت این است که 11 امتیاز عقب هستیم، یک چیزی کم داریم و راستش را بخواهید نمی‌دانم چه چیزی. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند

آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین بازی معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، برایتون و منچسترسیتی در ورزشگاه آمکس به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۴ بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

کوین دی‌بروینه در دقیقه ۱۷ گل نخست بازی را به ثمر رساند. پس از او با دبل فیل فودن در دقایق ۲۶ و ۳۴، سیتی تقریباً کار حریف را یکسره کرد و گلزنی خولیان آلوارس در دقیقه ۶۲ هم حکم تیر خلاص بر پیکر نیمه جان تیم تحت هدایت روبرتو دزربی را داشت.

با این نتیجه که بیست‌و‌سومین پیروزی فصل سیتی بود، مردان گواردیولا ۷۶ امتیازی شدند و ضمن گرفتن جای لیورپول ۷۴ امتیازی در رده دوم به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین رسیدند آن هم با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال و لیورپول. بازی معوقه سیتی از هفته سی‌و‌چهارم و در خانه تاتنهام است که به دلیل حضور تیم منچستری در جام حذفی به ۲۶ اردیبهشت موکول شده است. این یعنی که سیتی به صورت بالقوه می‌تواند صدرنشین شود و سرنوشتش برای تکرار قهرمانی فصل گذشته در دستان خودش باقی می‌ماند.

این دوازدهمین باخت برایتون در ۱۴ مصاف اخیرش با سیتی در تمامی رقابت‌ها بود که تیم روبرتو دزربی را با ۴۴ امتیاز در رده یازدهم جدول نگه داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود