Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:26:49 GMT

پلیس البرز و اصفهان ۸۱۷ کیلوگرم تریاک کشف کردند

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۹۵۳۶

پلیس البرز و اصفهان ۸۱۷ کیلوگرم تریاک کشف کردند

سردارعباسعلی محمدیان روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده دارد به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان استان های شرقی کشور خریداری کرده و در پوشش مسافر قصد انتقال مواد به استان اصفهان را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اعلام شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور ورودی این استان اعزام و با رصد و پایش خودرو های عبوری موفق به شناسایی ۳ دستگاه خودرو سمند و پژو شدند.
 ماموران در یک فرصت مناسب موفق به توقف خودرو سمند و دستگیری ۲ سرنشین آن شدند؛ اما ۲ دستگاه خودرو پژو به سرعت خود افزوده و در لاین مخالف اقدام به فرار کردند که تحت تعقیب پلیس با شلیک چند تیر هوایی، متوقف و ۲ سرنشین خودرو ها نیز دستگیر شدند.
سردار محمدیان با اشاره به دستگیری ۴ سوداگر مرگ در این رابطه گفت : دربازرسی از خودرو پژو ۸۱۷ کیلو و ۵۱۰ گرم تریاک کشف شد که به همراه متهمان و خودروهای توقیفی تحویل مراجع قضائی شدند.
از ابتدای سال جاری بیش از ۱۱ هزارکیلوگرم انواع مواد مخدر دراستان البرز کشف شده است.

برچسب‌ها البرز پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا کشف مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا کشف مواد مخدر البرز پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد