Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@04:51:03 GMT

کاظمی: چند بازیکن لیگ برتری جذب می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۹۵۹۱

کاظمی: چند بازیکن لیگ برتری جذب می‌کنیم

فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال بادران اعلام کرد که آنها در نیم‌فصل دوم چند بازیکن لیگ برتری را جذب خواهند کرد.

به گزارش ورزش سه، بادران روز گذشته در رشت موفق شد سپیدرود را با سه گل شکست دهد تا فاصله‌اش را با صدر جدول به پنج امتیاز برساند. کاظمی که از عملکرد شاگردانش در این بازی راضی است، در خصوص پیروزی در رشت به خبرنگار ورزش سه می‌گوید:" به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم، همینطور به بازیکنان حریف و نادر دست‌نشان که در این شرایط قبول کرد تا هدایت تیم پرطرفدار و مردمی سپیدرود را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این بازی داشتیم و با اینکه ده بازیکن را در اختیار نداشتیم در نهایت به پیروزی رسیدیم. ما در این بازی از نفرات جوان استفاده کردیم که خوشبختانه عملکرد خوبی داشتند، البته بابت این برد نمی‌توانیم زیاد خوشحالی کنیم و باید به فکر بازی‌های بعد باشیم چون امتیازهای زیادی را از دست دادیم."


وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید می‌کند: نگاه ما باید به نیم‌فصل دوم باشد تا امتیازهایی که از دست دادیم را جبران کنیم. مطمئنا در نیم‌فصل دوم خیلی خیلی قوی‌تر خواهیم شد و چند بازیکن را هم مدنظر قرار دادیم که انشاالله اقدام به جذب آنها خواهیم کرد. حمید علی‌عسگر و حسین کریمی به تیم ما اضافه شدند و قرار است چند بازیکن لیگ برتری هم جذب کنیم و با گزینه‌های موردنظرمان صحبت‌های ابتدایی را انجام دادیم. 


کاظمی در پاسخ به این پرسش که نظرش در خصوص کیفیت بازی‌های لیگ برتر چیست، می‌گوید: بازی‌ها که به صورت منظم و بسیار خوب برگزار می‌شود. داورها هم تا حدود زیادی تغییر کرده‌اند هر چند که من در خیلی از بازی‌ها و حتی بعد از باخت‌ها از داوران حمایت کردم، این در حالی است که در چند بازی مهم بابت داوری‌ها ضرر کردیم. تمام تیم‌ها برای گرفتن امتیاز تلاش می‌کنند و ما هم تلاش می‌کنیم تا در پایان لیگ به هدفمان برسیم.

فرهاد کاظمی (سرمربی) دسته یک بادران تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرهاد کاظمی سرمربی دسته یک بادران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا از مازندران

سرپرست اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در فروردین ماه یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا از مازندران جابه‌جا شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، جلال کاظمی گفت: در بازه زمانی فروردین، بیش از یک میلیون و 400 و یک هزار تن کالا از مازندران به اقصی نقاط کشور ارسال شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 5 درصد افزایش داشت.

وی افزود: شن و ماسه، سیمان، مرکبات، لبنیات، ذرت دامی، بنزین، نفت گاز، شیر فله عمده کالای جابه‌جا شده در این مدت بود.

کاظمی گفت: در  فروردین سال جاری 110 هزار و 966 فقره بارنامه توسط شرکت‌های حمل ونقل کالا استان مازندران صادر شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش داشت.

سرپرست اداره حمل و نقل کالای مازندران افزود:  142 شرکت حمل ونقل در مازندران فعالیت دارد و 7 انجمن‌ صنفی کارفرمائی شرکت‌های حمل ونقل کالا فعال است.

کاظمی با اشاره به فعالیت 13 انجمن صنفی کارگری رانندگان گفت: یک اتحادیه حمل بار  در استان، یک کانون انجمن‌های صنفی کارفرمائی و  یک کانون انجمن‌  صنفی کارگری رانندگان حمل ونقل کالا فعال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا از مازندران
  • ماجرای 9 نفره شدن تیم لیگ برتری با یک کارت قرمز!
  • صعود دورتموند به فینال در شب بی‌مهری تیرهای دروازه با PSG
  • بازگشت شکوهمندانه لیون در یک بازی جنون‌آمیز و برتری 4-3 مقابل لیل / فیلم
  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • داور بازی کریستال پالاس - منچستریونایتد، دوربین به تن می‌کند
  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
  • استان اردبیل در تنش آبی قرار دارد