Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@12:57:23 GMT

شهرخودرو رکورد استقلال را متوقف کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۹۸۰۰

شهرخودرو رکورد استقلال را متوقف کرد

تیم فوتبال شهرخودرو روز پنجشنبه توانست رکورد فوق استقلال در گلزنی را متوقف کند.

استقلال بعد از شکست برابر پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر شرایط کاملا متفاوتی را تجربه کرد و این تیم تا هفته سیزدهم در تمام بازی ها حداقل 2 گل زده است و همین مساله باعث شده آبی ها بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال دفاع منسجم تیم فوتبال شهرخودرو در بازی روز پنجشنبه باعث شد استقلال کار سختی برابر این تیم داشته باشد و آبی ها نتوانند بیشتر از یک بار دروازه این تیم را باز کنند.

نکته جالب این است که شهرخودرو هم اکنون با 5 گل خورده به همراه سپاهان بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و مهدی رحمتی و هم تیمی هایش در خط دفاع شرایط فوق العاده ای را تجربه می کنند.

استقلال هم با 26 گل زده با اختلاف 8 گله نسبت به تیم دوم بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)

به گزارش ورزش سه،هفته های پایانی لیگ به دلیل حساسیت بالا و فشردگی جدول مسابقات با استرس زیادی همراه است و یک اصطلاح در فوتبال وجود دارد که می‌گویند دروازه ها کوچک می‌شود، ابولفضل جلالی در هفته های اخیر عملکرد خیره کننده ای داشته و در سه هفته اخیر چهار پاس گل ارسال کرده و یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده و ادامه درخشش او در بازی‌های باقی مانده برای استقلال اهمیت ویژه ای دارد.

جلالی در تمرینات استقلال با انگیزه و انرژی خاصی حاضر می‌شود و بیش از قبل در حال تلاش کردن است تا رکورد منحصر به فرد را در طول فصل به نام خود ثبت کند و بتواند عنوان فردی گلساز ترین بازیکن لیگ را بالاتر از آلوز پرتغالی به دست آورد و دستاورد بزرگی داشته باشد و علاوه بر آن در مسیر قهرمانی احتمالی استقلال بازیکن تاثیرگذاری باشد.

او در آخرین تمرین استقلال آیتم جالبی را پشت سر گذاشت و با دروازه های کوچک تمرین کرد، همچنین ارسال از جناحین، ضربه به دروازه و استارت های سرعتی جز موارد تمرینی این بازیکن بود تا همه شرایط احتمالی مسابقه را در تمرینات مرور کند و راه های ارسال پاس گل را در شرایط مختلف پشت سر بگذارد و با ذهنی آماده به زمین مسابقه وارد شود.

جلالی تا اینجای فصل 9 پاس گل برای بازیکنان استقلال ارسال کرده و با رکوردی خاص به دنبال افزایش آمار خود خواهد بود، او بالاتر از مدافعان چپ سال‌های گذشته تنها یک پاس گل با علیرضا نیکبخت فاصله دارد تا عنوان بهترین دفاع جپ سال‌های اخیر استقلال را به نام خود کند.

دیگر خبرها

  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران