Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حمیدپور شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حجم بارندگی در منطقه ذوالفقاری بیشتر از سایر مناطق شهر بود و این امر باعث آبگرفتگی شدید در این منطقه شده است.

وی حجم آب موجود در منطقه  ذوالفقاری را در حدود ۶۰ هزار مترمکعب آب اعلام کرد و افزود: از ساعت‌های ابتدایی روز جاری تاکنون همه پمپ‌های تخلیه آب‌های سطحی فعال و فقط در منطقه ذوالفقاری پنج ایستگاه با تمام توان مشغول تخلیه آب هستند ضمن اینکه در حال ایجاد ۲ کانال برای تخلیه فوری آب از خیابان‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدپور به فعالیت بیش از ۱۵۰ نفر از نیروهای سازمان‌های خدمات شهری مناطق سه‌گانه شهرداری آبادان برای تخلیه آب از خیابان‌های این شهر اشاره کرد و گفت: این مقدار بارندگی در آبادان در ۱۵ سال گذشته بی‌‍سابقه است.

وی قطعی ۴۰ دقیقه‌ای برق را یکی دیگر از دلایل بحرانی شدن وضعیت آبگرفتگی در مناطق مختلف شهری عنوان کرد و اظهار داشت: شب گذشته برق برخی از ایستگاه‌های فاضلاب قطع شده و این عامل باعث شده آب فاضلاب با آب‌های سطحی مخلوط شود.

وی پیش‌بینی کرد با آغاز جزر در رودخانه بهمنشیر و وارد مدار شدن پمپ‌های تخلیه فاضلاب از حجم آب تا بعد از ظهر در مناطق مختلف شهر کاسته شود.

 بارندگی بامداد شنبه در آبادان و خرمشهر باعث آبگرفتی و سیلابی شدن خیابان‌های شهرهای آبادان و خرمشهر شد.

به گزارش ایرنا بارش باران در آبادان باعث آبگرفتگی در کوی ذوالفقاری، بلوار ولایت، هسته مرکزی شهر، کارون، جمشیدآباد، فیه، امیرآباد و کوی بهار شد.
رییس اداره هواشناسی آبادان در گفت‌وگو با ایرنا مجموع بارندگی ثبت شده در این شهرستان از روز جمعه تا بامداد روز شنبه را ۳۶ میلیمتر اعلام کرد و افزود:در مدت زمان ۴۵ دقیقه در حدود ۳۰ میلمیمتر بارندگی ثبت شد.

برچسب‌ها آبگرفتگی معابر بارش باران خوزستان شهرداری آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آبگرفتگی معابر بارش باران خوزستان شهرداری آبادان آبگرفتگی معابر بارش باران خوزستان شهرداری آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید کریمی گفت: همزمانی بارندگی‌های شدید اخیر و رعد و برق، تگرگ، وزش باد شدید با فصل کوچ عشایر استان فارس از شهرستان‌های قشلاقی به ییلاقی سبب شد که ۵۰ رأس گوسفند عشایر فارس بر اثر وقوع رعد و برق تلف شوند.

مدیر کل امور عشایر فارس خاطرنشان کرد: اکیپ‌های سیار ستادی و شهرستانی مدیریت بحران اداره کل امور عشایر فارس با حضور مستمر در مناطق عشایری استان، خسارت‌ها، آسیب‌ها و مشکلات ناشی از بارندگی‌های روزهای اخیر را رصد نموده و در پی تماس از سوی عشایر منطقه دشت ارژن مبنی بر تلف شدن تعدادی از دام‌های عشایری، در اسرع وقت و با هماهنگی‌های لازم در مناطق مورد نظر حاضر شدند.

وی افزود: اکیپ ویژه اداره کل نیز با حضور مدیرکل و هیئت همراه، رضازاده رئیس هلال احمر شیراز، رنجبر بخشدار دشت ارژن در بین عشایر حاضر و از نزدیک مسائل پیش آمده را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.

کریمی گفت: با بررسی‌های اولیه مشخص شد تعداد قریب بر ۵۰ رأس دام سبک عشایر مناطق عشایری دشت ارژن، بن رود و زنگنه با برخورد رعد و برق تلف شده و از بین رفته‌اند.

در این بازدید به عشایر خسارت دیده، اقلامی همچون پلاستیک، لوازم خوراکی و پتو توزیع اعطا شد و با توجه به اعلام هشدارهای بارندگی از تاریخ ۱۵ الی ۱۷ ماه جاری به کلیه خانوارهای عشایر کوچرو و ساکن تاکید شد که از اتراق، و نصب چادر در ارتفاعات و کنار رودخانه‌ها جداً خودداری کنند.

کد خبر 6097086

دیگر خبرها

  • تایید حمله به رفح توسط اسرائیل؛ تخلیه ساکنان و تشدید بمباران‌ها
  • بارندگی‌های بی سابقه در استان یزد
  • بارندگی‌های استان در ۲۵ سال اخیر بی سابقه بوده است 
  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • وزیر جنگ اسرائیل: مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم
  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • تصاویر | رودخانه دز پس از بارش شدید باران
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • تخلیه آب از ۱۳۰ منزل مسکونی در استان اصفهان