Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا یعقوب مراقی که در این فصل هدایت تیم فوتسال ملی حفاری را بر عهده داشت روز شنبه پس از تعامل با مدیرعامل باشگاه از سمت خود کناره گیری کرد تا در ادامه شاهد یک مربی جدید روی نیمکت حفاری باشیم.

ملی‌حفاری در بازی عقب افتاده از هفته چهاردهم ۱۴ آذرماه برابر ستارگان ورامین صف آرایی کرد که با نتیجه ۹ بر یک مغلوب شد و این موضوع به جدایی مراقی از تیم ملی حفاری منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدسالار محمدنیا مدیرعامل باشگاه ملی حفاری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در این خصوص گفت: برای تقویت تیم و کسب نتایج بهتر نیاز داشتیم که از فرد دیگری در کادر فنی استفاده کنیم اگرچه از زحمات مراقی بسیار تشکر می کنم و معتقدم وی تلاش خود را انجام داد.

وی افزود: ۲ یا سه گزینه مدنظرمان است که پس از بررسی در کمیته فنی، یک نفر را معرفی می کنیم. 

محمدنیا گفت: در این فصل بسیاری از بازیکنان باتجربه ما به دلیل پیشنهادات بهتر از تیم ما جدا شدند و این موضوع در کسب نتایج ما موثر بود. کل بودجه ما ۹ میلیارد ریال بوده در حالی که بودجه یک بازیکن در برخی از تیم ها ۶ میلیارد ریال است.

وی گفت: بازیکنان ما امسال بسیار باانگیزه و پرتلاش ظاهر شدند و اکنون نیز جز هشت تیم بالای جدول هستیم و امیدواریم به مرحله پلی آف صعود کنیم. تلاش می کنیم امسال نتیجه ای در شان فوتسال خوزستان کسب کرده و دل هوادارانمان را شاد کنیم.   

تیم فوتسال ملی حفاری در حال حاضر با کسب ۲۸ امتیاز در مکان هشتم رده بندی جای گرفته است.

برچسب‌ها فوتسال خوزستان اهواز ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال خوزستان اهواز ورزشی فوتسال خوزستان اهواز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، بهنام امانی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعددی که با شهرداری شهرکرد برگزار شد، مرحله طراحی و اجرای نقشه مسیر فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهرکرد به اتمام رسید و این طرح در فاز پنج اجرا می‌شود.
سرپرست اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان شهرکرد گفت: با برنامه‌ریزی به عمل آمده و در مرحله اول شهرکرد به پنج منطقه تقسیم و برای حفاری مجوز‌های جداگانه دریافت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۵۰ کیلومتر حفاری برای اجرای طرح FTTH در شهرکرد در نظر گرفته شده است که در مرحله اول شروع عملیات عمرانی با حفاری ۳۰ کیلومتر از مسیر طرح در منطقه منظریه و قسمتی از خیابان ملت غربی شهرکرد و با رعایت قواعد حفاری و با دستگاه ترینچر انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری دو حفار غیر مجاز مسلح در گرمدره
  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد
  • اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا