Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:41:21 GMT

آغاز عملیات مرمت و ساماندهی باغ گلستان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۰۸۳۳

آغاز عملیات مرمت و ساماندهی باغ گلستان

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار منطقه ۸ تبریز از آغاز عملیات مرمت و ساماندهی باغ گلستان جهت تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری تبریز خبر داد.

علی مدبر در جلسه‌ای با معاونین و مدیران شهرداری منطقه ۸ تبریز با اشاره به قدمت تاریخی این پارک درون شهری گفت: باغ گلستان، با قدمت و زیبایی خاص خود پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یکی از اماکن گردشگری تبریز را دارد که باید با مشارکت بخش خصوصی اماکن رفاهی،تفریحی و گردشگری در این پارک ایجاد شده و منجر به رونق گردشگری باغ گلستان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهم اقدامات مد نظر در این پارک اشاره کرده و افزود: در نظر داریم تا نسبت به ایجاد محوطه بازی کودکان، نمایشگاه‌های عرضه محصولات گیاهی و گل‌های آپارتمانی، اجرای نورپردازی‌های زیبا، توسعه فضای سبز، اصلاح سنگ فرش‌های پارک، احیاء و به روزرسانی آبنماهای داخل باغ گلستان، نصب مبلمان شهری جدید، راه اندازی مکان‌های فرهنگی و اجتماعی در داخل پارک اقدام کنیم.

وی در خاتمه بیان کرد: تکمیل یادمان شمس تبریزی، راه اندازی بوفه‌های خاص،ایجاد باغ گل‌ها ، ایجاد هفته بازارهای گل و ... در باغ گلستان راه اندازی  و پای گردشگران و شهروندان را به اولین پارک تبریز باز کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تیران و کرون با بیان اینکه مجموعه نمونه گردشگری چشمه مرغاب در ۸۰ کیلومتری غرب اصفهان در شهر عسگران از توابع بخش کرون شهرستان تیران و کرون واقع شده گفت: این مجموعه یکی از مناطق چهارگانه نمونه گردشگری مصوب هیات دولت در شهرستان تیران و کرون است که بیشترین میزان جذب گردشگر شهرستان را به خود اختصاص داده است.
محسن مظاهری افزود: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر عسگران مرحله اول طرح ساماندهی منطقه نمونه گردشگری چشمه مرغاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا و مرحله دوم ساماندهی نیز مصوب شده و در صورت تخصیص اعتبار لازم اجرایی خواهدشد.
وی با اشاره به اینکه بیش از دویست و ده آلاچیق و سکوی استراحت در این مجموعه در اختیار گردشگران است گفت: با اجرا و بهره برداری از مرحله دوم طرح ساماندهی مجموعه گردشگری چشمه مرغاب شرایط اقامت گردشگران نیز مهیا و ظرفیت پذیرش گردشگر این مجموعه تا ۲ برابر افزایش می‌یابد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر