Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@22:38:53 GMT

قیمت حامل‌های‌ انرژی دربودجه99

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۱۰۸۵

جزییات اولیه از لایحه بودجه ۹۹ نشان می‌دهد، بر اساس پیشنهاد دولت، قیمت هیچ کدام از حاملهای انرژی در سال بعد تغییر نمی‌کند. ناطقان: جزییات اولیه از لایحه بودجه 99 نشان می‌دهد، بر اساس پیشنهاد دولت در تبصره‌های بودجه هیچ کدام از حاملهای انرژی در سال 99 تغییر نمی‌کند. در حال حاضر قیمت بنزین بر اساس طرح جدید سران قوا سهمیه بندی شده و بنزین آزاد با نرخ 3000 تومان به فروش میرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تا کنون قیمت گازوییل تغییر نکرده و با این پیشنهاد دولت قیمت آب، برق و گاز نیز تغییر نخواهد کرد.


همچنین در حالی که پیش از این اعلام شده بوده بودجه عمرانی دولت برای سال بعد حدود 60 هزارمیلیارد تومان است، جزییات جدید از لایحه نشان می‌دهد رقم بودجه عمرانی به 70 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

گفتنی است، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه پیش از این اعلام کرده بود بر اساس بودجه دولت، کلیه درامدهای حاصل از نفت به بودجه عمرانی و اشتغال زایی تخصیص خواهد یافت.

این در حالی است که رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرده است:  لایحه بودجه99 با کمترین وابستگی به نفت تهیه و تنظیم شده است.

رئیس جمهور فردا لایحه بودجه484 هزار میلیارد تومانی را با 19 جلد پیوست به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌کند. منبع: تسنیم برچسب ها: قیمت ، حامل های انرژی ، بودجه99

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت حامل های انرژی بودجه99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانک‌ها در ۱۴۰۳ ثابت ماند

آفتاب‌‌نیوز :

بررسی بودجه ۱۴۰۳ نشان میدهد حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات تکلیفی در سال جاری لحاظ گردیده است.

این رقم برای وام ازدواج، ودیعه مسکن، ناباروی و موارد دیگری از این دست است. سال قبل نیز برای این قسمت ۲۰۰ هزار میلیارد تومان لحاظ شده بود. براین اساس تسهیلات تکلیفی برای بانک‌ها افزایش نیافته است.

بر اساس اعلام رئیس کمیسیون تلفیق بودجه این رقم ۲۰۰ هزار میلیارد تومان با اصرار دولت مبنی بر عدم افزایش تسهیلات تکلیفی در راستای جلوگیری از افزایش پایه پولی و نقدینگی نسبت به سال ۱۴۰۲ ثبات مانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانک‌ها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • سنای آمریکا واردات اورانیوم از روسیه را ممنوع کرد