Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@12:51:04 GMT

استقبال دانشجویان از نشست آیت‌الله رئیسی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۱۴۹۳

به گزارش فارس، همزمان با 16 آذر که نماد امریکاستیزی دانشجویان است، جمعی از تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان انقلابی با شعار «دانشجوی مسلمان، حامی مستضعفان» با برگزاری برنامه‌های مختلفی روز دانشجو را گرامی داشتند.

در این میان تعدای از دانشجویان در دانشگاه‌های تهران، علامه و امیرکبیر هم با برگزاری تجمعات پراکنده‌ و سر دادن شعارهای ساختارشکنانه سعی کردند فضای دانشگاه را ملتهب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دانشجویان که از شب گذشته اقدام به انتشار فراخوان برای برگزاری تجمع کرده بودند، امروز با سردادن شعارهایی همچون «دانشجوی زندانی آزاد باید گردد»، «ایران لبنان فرانسه، سرکوب و غارت بسه» و «فقر کشتار گرانی، مردم شدند قربانی» در محوطه دانشگاه به حرکت درآمدند.

تجمع کنندگان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن شعارهایی همچون «طعم شیرین عدالت؛ یک قرن حبس برای دانشجویان»، « بیکاری، بیکاری؛ حجاب زن اجباری» و... نوشته شده بود.

این افراد که صورت‌های خود را پوشیده بودند سعی داشتند با حرکت در محوطه دانشگاه، دانشجویان را با خود همراه کنند ولی دانشجویان در گوشه و کنار این تجمع نظاره‌گر رفتارهای تجمع کنندگان بودند.

براساس این گزارش، آیت‌الله رئیسی رئیس دستگاه قضا قرار است امروز در دانشگاه تهران و در جمع دانشجویان سخنرانی کرده و پاسخگوی سوالات دانشجویان باشد، بر همین اساس برخی از دانشجویان موسوم به چپ با سر دادن شعار «قضائیه، جلادان، مقدمتان گل‌باران» سعی کردند مراسم روز دانشجو در دانشگاه تهران را برهم بزنند.

علیرغم برخی تلاش‌ها برای برهم زدن مراسم روز دانشجو در دانشگاه تهران و سخنرانی آیت‌الله رئیسی، سالن محل برگزاری این مراسم مملو از دانشجویان شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • (تصاویر) تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع دانشجویان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +جزئیات
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا