Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-09@03:01:40 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۱۵۰۳

کسب دو سهمیه المپیک ۲۰۲۰ در رقابتهای انتخابی تکواندو روسیه برای کشورمان مهمترین عنوان این بخش خبر بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پنجره زمستانی نقل و انتقالات ۱۱ باشگاه دسته اول و دوم را بست.
کمیته انضباطی اعلام کرد، باشگا‌های شهرداری فومن، سردار بوکان، سپید رود رشت، شهرداری تبریز، استقلال اهواز، فجر شهید سپاسی، پاس همدان، استقلال خوزستان، شهدا بابلسر، شهرداری اردبیل و ملوان بندر انزلی با توجه به محتویات پرونده و مشکلات مالی، حداکثر تا ۳۰ روز از تاریخ صدور این قرار از ثبت قرارداد‌های  بازیکنان جدید در سازمان لیگ محروم خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را کسب کرد.   این تیم امروز در دیدار رده بندی مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه ۶۶ به ۵۵ برابر ژاپن به برتری رسید و نشان برنز گرفت.
در ادامه مسابقات گلبال نابینایان و کم بینایان آسیا در ژاپن، امروز تیم کشورمان ابتدا ۱۴ به ۴ اندونزی را شکست داد و سپس ۵-۹ مغلوب چین شد.
رقابت‌ های پرش با اسب قهرمانی آسیا در تایلند پیگیری شد و عادل کشاورز و فرهنگ صادقی- دو نماینده کشورمان- با کسب امتیاز لازم به فینال انفرادی راه یافتند.
مصطفی دنیزلی- سرمربی تیم فوتبال تراکتور، پس از توافق با مالک و مدیرعامل باشگاه، از جمع تبریزی‌ها جدا شد. تا زمان انتخاب سرمربی جدید، هدایت فنی تراکتور به احد شیخ لاری سرپرست تیم سپرده شده است.
در پایان مسابقات قایقرانی آب‌های آرام دختران کشور در بندرعباس، تیم تهران در رده جوانان و گیلان در رده زیر ۲۳ سال قهرمان شدند.   نایجل پیرسونِ ۵۶ ساله، به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال واتفورد، جایگزین کیکه سانچس فلورس شد و تا انتهای فصل هدایت این تیم را بر عهده گرفت.   هفته دوازدهم مسابقات بسکتبال باشگاه‌های اروپا - یورولیگ با پیروزی تیم‌های زنیت روسیه، بارسلونای اسپانیا، فنر باغچه و آنادولو افس ترکیه و پاناتینایکوس یونان به پایان رسید.   در بسکتبال حرفه‌ای ان بی‌ای، تیم‌های بروکلین نتس، دیترویت پیستونز، اورلاندو مجیک، میامی هیت، واشنگتن ویزاردز، اوکلاهما ثاندر، بوستون سلتیکس، سن آنتونیو اسپرز، میلواکی باکس و لس آنجلس لیکرز موفق به شکست حریفانشان شدند.

هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال سری آ ایتالیا با توقف اینتر آغاز شد.
در نخستین بازیِ این هفته، دیشب تیم صدرنشینِ اینتر در جوزپه مئاتسا برابر میهمانش رم به تساوی بدون گل رضایت داد و با کسب تنها یک امتیاز این دیدارِ خانگی، ۳۸ امتیازی شد.
در همین چارچوب، امروز آتالانتا با ورونا، اودینزه با ناپولی و لاتسیو با یوونتوس مسابقه می‌دهند.

رقابت‌های لیگای اسپانیا با تساویِ بدونِ گلِ تیم‌های ویارئال و آتلتیکو مادرید وارد هفته شانزدهم شد.
امروز هم، رئال مادرید با اسپانیول، گرانادا با آلاوس، لوانته با والنسیا و بارسلونا با مایورکا مصاف خواهند داد.

در آغازِ هفته چهاردهم بوندس لیگای آلمان، دیشب تیم‌های اینتراخت فرانکفورت و هرتابرلین با تساوی ۲ - ۲ به کار خود پایان دادند.
مارتین هینترگر و سباستین روده برای اینتراخت و لوکباکیو و مارکو گروبیچ برای هرتا در این بازی گلزنی کردند.
در ادامه این بازی‌ها، امروز مونشن گلادباخ با بایرن مونیخ، لایپزیگ با هوفن هایم، دورتموند با دوسلدورف، فرایبورگ با وولفسبورگ، آگزبورگ با ماینتس و بایرلورکوزن با شالکه دیدار می‌کنند.

هفته شانزدهمِ لیگ برتر انگلیس، امروز با دیدار تیم‌های اورتون و چلسی آغاز می‌شود و در ادامه، بورنموث با لیورپول، واتفورد با کریستال پالاس و تاتنهام با برنلی رودرروی هم قرار می‌گیرند، از ساعت ۲۱ هم در دربی شهر منچستر، سیتی میزبان یونایتد است.

از هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سن‌پترزبورگ با ۳ گل دینامو مسکو را شکست داد که گل اول زنیت را سردار آزمون در دقیقهء شش به ثمر رساند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس