Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@16:21:32 GMT

علت عصبانیت جدید استراماچونی مشخص شد!

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۱۷۳۲

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، روز گذشته (جمعه) یک رسانه عربستانی رسما اعلام کرد که سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲+۲ است. این در حالی است که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفته بود که سهمیه ایران برای فصل پیش رو ۱+۳ است.   در واقع قرار است تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و استقلال مستقیم وارد مرحله گروهی شده و تیم شهرخودرو به پلی‌آف لیگ قهرمانان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط اما، استقلال مثل شهرخودرو باید دو بازی در مرحله پلی‌آف برگزار کند.

این مسئله به گوش آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال رسیده و از اینکه برنامه او در نیم فصل بهم خورده، عصبانی است. او به مسئولان استقلال گفته که چرا از ابتدا به او نگفته‌اند که قرار است تیمش در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

 

نیم‌فصل اول لیگ برتر ایران تا هفته هفدهم خواهد بود و پس از آن تیم‌ها ۳۶ روز استراحت می‌کنند، اما استقلال باید اول بهمن با برنده نماینده اردن و کویت دیدار کرده و سپس در قطر به مصاف تیم الریان این کشور برود. شاگردان استراماچونی با برتری در این دو دیدار می‌توانند مجوز حضور در مرحله گروهی را کسب کنند.

 

میزان

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: استراماچونی مرحله پلی آف استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی

نکونام اگر در فصل آتی در استقلال بماند، قطعاً یکی از بازیکنانی که در لیست خود قرار خواهد داد، تورس است. تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور‌سازی و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است. تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

 

منبع: ایران ورزشی

دیگر خبرها

  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد