Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل بانک مرکزی گفت: روابط سیاسی خوب ایران و عمان، شرایط مناسبی برای توسعه روابط اقتصادی وتجاری دو کشور فراهم ساخته است.

به گزارش ایران اکونومیست-«عبدالناصر همتی» روز شنبه با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: به دنبال مذاکرات خوبی که به تازگی با وزیر امورخارجه و رییس بانک مرکزی عمان در مسقط داشتم، امروز نیز با وزیر صنایع عمان درتهران مذاکرات خود را پی می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روابط سیاسی خوب دو کشور، شرایط مناسبی برای توسعه روابط اقتصادی وتجاری دوکشور فراهم ساخته است.
ماه‌های گذشته، هیات‌های متعدد اقتصادی و سیاسی ایران و عمان در بخش‌های مختلف با یکدیگر دیدار و درباره گسترش همکاری‌ها مذاکره کرده‌اند.
«یوسف بن‌علوی» وزیر امور خارجه عمان نیز هفته گذشته به تهران سفر کرده و با مقام های ارشد کشورمان گفت وگو کرد.

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار پرداخت تسهیلات رونق تولید به 3700 واحد صنعتی طی 7 ماهه امسال قیمت هر کیلو مرغ به ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان رسید بازداشت و استرداد متهم ۱۲ میلیاردی به کشور قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۱۶ زمینه توسعه روابط اقتصادی با عمان فراهم شده است دادوستد ۷۸ میلیاردی زیره در بورس کالا طی هفته گذشته اطلاعیه جدید بانک مرکزی در مورد «رمز دوم پویا» رشد ۲۵درصدی حجم معاملات آتی بورس کالا استفاده از تمامی ظرفیت ها برای آشنایی مشتریان با نرم افزار "رمز نت" افزايش شاخص های عمومی و اختصاصی بانك كشاورزی در ارزيابی وزارت امور اقتصادی و دارايی چهارمین سال حکمرانی اسپانیا در کسب عناوین تنیس کاهش زمان استعلام ترخیص کالا به هفت روز فیلم مهرجویی توقیف شد، اما سازمان انتقال خون را ساخت (فیلم) مهمترین دغدغه بانک ها ارتقاء امنیت حسابهای مشتریان است ورزشگاه تختی دوباره به لیگ برتر فوتبال برمی‌گردد قیمت روز خودرو در ۱۶ آذر اطلاعیه شماره ۴روابط عمومی بانک مرکزی در مورد رمز دوم پویا قیمت خودروهای ایران خودرو امروز ۹۸/۰۹/۱۶ افزایش اعتماد در تبادلات بانکی ره آورد تحقق رمز پویا خواهد بود چهارمین جایزه مالی اسلامی به دکتر صالح‌آبادی اهدا شد پربیینده ترین ها پربحث ترین ها رونمایی از تهاتر کارت ثمین شهر/ تهاتر موجب رونق اقتصادی می شود تکمیل بودجه 99 در روزهای پایانی| وابستگی بودجه به نفت قطع می‌شود؟ وجه تضمین اضافی قرارداد آتی پوشال معمولی زعفران از فردا کاهش می‌یابد ايران رتبه دوم مصرف لوازم آرايشي در منطقه را دارد بازار خودرو آرامش گرفت/ افزایش قیمتی برای خودرو نداریم بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه آغاز بکار کرد قیمت هر کیلو مرغ به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۱۳ ثبت نام اعزام نیروی کار به دانمارک، سوئد، فنلاند و نروژ هفت‌تپه به چرخه کار و تولید بازگشت ارزآوری ۹۷ میلیون دلاری صادرات کیوی مرغ در سراشیبی قیمت کاهش چهار درصدی تولیدات کشاورزی جهان در پی فرسایش خاک آخرین آمار معترضان به عدم دریافت حمایت معیشتی| ثبت نام اول دی صدور 3 هزار و 500 پروانه بهره برداری صنعتی طی 7 ماهه تولید نفت اوپک در آستانه نشست ۱۷۷ کاهش یافت ۳۹ هزار کیلوگرم زعفران از کشاورزان خریداری شد مهمترین دلیل کاهش ارزش صادرات در ۸ ماه نخست سال چه بود؟ ثبت نام محصولات ايران خودرو صرفا از طريق سايت اينترنتي فروش معتبر است دامپینگ «بلک فرایدی» در بازار پوشاک ایران صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از صندوق توسعه ملی، رضا محمدی ‏گفت: این صندوق در ‏جهت توسعه زیرساخت‌های صنایع کشور و توسعه روزافزون ایران اهداف و پروژه‌های بزرگی را برای خود برنامه‌ریزی کرده است؛ ‏یکی از این پروژه‌ها، شیرین‌سازی و ‏انتقال آب از خلیج فارس به استانهای فارس و اصفهان و از دریای عمان به استان‌های سیستان بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی است که یکی از ابر پروژه‌های کشور در ‏حوزه آب ‏محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه با هدف تأمین پایدار آب در جهت مصارف صنایع بزرگ و کوچک و ‏همچنین شرب در کشور هدف ‏گذاری و برنامه ریزی شده است، یادآورشد: به منظور رفع مشکلات آبی ‏صنایع در استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان به زودی ۲ مگا ‏پروژه شیرین‌سازی و انتقال آب دریا ‏از خلیج فارس و دریای عمان با تأمین مالی صندوق توسعه ملی شروع به فعالیت خواهد کرد.

محمدی با اشاره به رسالت صندوق توسعه ملی در انجام این مهم افزود: برای انجام این پروژه، تأمین ‏مالی حدود ۲ میلیارد دلاری از ‏طرف صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: طرح‌های انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران از وعده‌های ‏رییس جمهور در ابتدای فعالیت بود‎. لذا صندوق توسعه ملی برای به ثمر رسیدن این ‏وعده برای آینده‌ی روشن‌تر این سرزمین اقدام خواهد نمود‎. ‌‏

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • همکاری‌ چین در زمینه‌های اقتصادی تجاری با افغانستان