Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رئیس پلیس بین الملل ناجا از بازداشت و استرداد متهم ۱۲ میلیارد ریالی به کشور خبر داد.

سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس اینترپل ناجا گفت: در پی اعلام مراجع قضائی، پلیس بین الملل مطلع شد که فردی به اتهام خیانت در امانت به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال پس از جلب اعتماد یکی از شهروندان از طریق اخذ وکالت و فروش ملک مورد وکالت شاکی، به یکی از کشور‌های منطقه متواری شده، بلافاصله موضوع تحت پیگیری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اینترپل تهران با توجه به ناشناخته بودن محل اختفای متهم، علیه وی اعلان قرمز صادر و با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی سازمان اینترپل، محل اختفای وی شناسایی و هماهنگی‌های لازم برای ارسال مدارک مورد نیاز برای استرداد متهم صورت گرفت.

رئیس پلیس بین الملل ناجا تصریح کرد: در نهایت با همکاری اینترپل کشور مربوطه متهم از طریق یکی از فرودگاه‌های بین المللی به کشور انتقال و تحویل مقامات قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار پرداخت تسهیلات رونق تولید به 3700 واحد صنعتی طی 7 ماهه امسال قیمت هر کیلو مرغ به ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان رسید بازداشت و استرداد متهم ۱۲ میلیاردی به کشور قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۱۶ زمینه توسعه روابط اقتصادی با عمان فراهم شده است دادوستد ۷۸ میلیاردی زیره در بورس کالا طی هفته گذشته اطلاعیه جدید بانک مرکزی در مورد «رمز دوم پویا» رشد ۲۵درصدی حجم معاملات آتی بورس کالا استفاده از تمامی ظرفیت ها برای آشنایی مشتریان با نرم افزار "رمز نت" افزايش شاخص های عمومی و اختصاصی بانك كشاورزی در ارزيابی وزارت امور اقتصادی و دارايی چهارمین سال حکمرانی اسپانیا در کسب عناوین تنیس کاهش زمان استعلام ترخیص کالا به هفت روز فیلم مهرجویی توقیف شد، اما سازمان انتقال خون را ساخت (فیلم) مهمترین دغدغه بانک ها ارتقاء امنیت حسابهای مشتریان است ورزشگاه تختی دوباره به لیگ برتر فوتبال برمی‌گردد قیمت روز خودرو در ۱۶ آذر اطلاعیه شماره ۴روابط عمومی بانک مرکزی در مورد رمز دوم پویا قیمت خودروهای ایران خودرو امروز ۹۸/۰۹/۱۶ افزایش اعتماد در تبادلات بانکی ره آورد تحقق رمز پویا خواهد بود چهارمین جایزه مالی اسلامی به دکتر صالح‌آبادی اهدا شد پربیینده ترین ها پربحث ترین ها رونمایی از تهاتر کارت ثمین شهر/ تهاتر موجب رونق اقتصادی می شود تکمیل بودجه 99 در روزهای پایانی| وابستگی بودجه به نفت قطع می‌شود؟ وجه تضمین اضافی قرارداد آتی پوشال معمولی زعفران از فردا کاهش می‌یابد ايران رتبه دوم مصرف لوازم آرايشي در منطقه را دارد بازار خودرو آرامش گرفت/ افزایش قیمتی برای خودرو نداریم بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه آغاز بکار کرد قیمت هر کیلو مرغ به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۱۳ ثبت نام اعزام نیروی کار به دانمارک، سوئد، فنلاند و نروژ هفت‌تپه به چرخه کار و تولید بازگشت ارزآوری ۹۷ میلیون دلاری صادرات کیوی مرغ در سراشیبی قیمت کاهش چهار درصدی تولیدات کشاورزی جهان در پی فرسایش خاک آخرین آمار معترضان به عدم دریافت حمایت معیشتی| ثبت نام اول دی صدور 3 هزار و 500 پروانه بهره برداری صنعتی طی 7 ماهه تولید نفت اوپک در آستانه نشست ۱۷۷ کاهش یافت ۳۹ هزار کیلوگرم زعفران از کشاورزان خریداری شد مهمترین دلیل کاهش ارزش صادرات در ۸ ماه نخست سال چه بود؟ ثبت نام محصولات ايران خودرو صرفا از طريق سايت اينترنتي فروش معتبر است دامپینگ «بلک فرایدی» در بازار پوشاک ایران صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی

بررسی بازار نشان می‌دهد امروز برخی از پرطرفدار‌های داخلی با کاهش جزئی قیمت مواجه شدند. به گفته فعالان بازار خودرو عوامل متعددی از جمله کاهش قدرت خرید مردم، افزایش نرخ تورم و کاهش تقاضا برای خودرو در کاهشی شدن بازار نقش دارند.

به گزارش اکو ایران، افت نرخ دلار در بازار یکی از دلایلی است که می‌توان نوسان قیمت در بازار امروز را به آن نسبت داد، روندی که موجب شده تا فعالان این بازار به این نکته اشاره کنند که پیش‌بینی روند آینده بازار خودرو دشوار شده است. با این حال، با توجه به شرایط اقتصادی و سیاست‌های دولتی می‌توان انتظار داشت که بازار در کوتاه‌مدت با نوسانات و عدم ثبات روبرو باشد.

رصد بازار نشان می‌دهد امروز «دنا پلاس توربو اتومات» با کاهش ۱۱ میلیونی در بازار قیمت گذاری شد و بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد و «پژو ۲۰۷ پانوراما اتومات» هم امروز با رشد ۸ میلیونی بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودرو‌های «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک»، «هایما S۷»، «تارا اتومات V۲»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار «دنا پلاس توربو اتومات» یک میلیارد و ۸۹ میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشته افتی ۱۱ میلیونی را تجربه کرد. «پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک» هم با افزایش ۸ میلیونی ۱۰۸۸ میلیون تومانی شد. از سوی دیگر «هایما S۷» هم در بازار یک میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا V۲ اتومات» هم امروز بدون تغییر ۹۹۳ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر در میان پرطرفدار‌های ایران خودرو امروز «پژو پارس LX» هم در بازار ۸۸۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت و «رانا پلاس» هم ۶۴۳ میلیون قیمت خورد و رشد ۳ میلیونی داشت.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودرو‌های «شاهین G»، «تیبا صندوقدار SX»، «تیبا هاچ‌بک EX»، «کوییک دنده‌ای R»، «کوییک دنده‌ای S» و «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهین G» در بازار ۷۶۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهش یک میلیونی داشت. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R دنده‌ای» بدون تغییر در بازار ۴۵۷ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک دنده‌ای S» هم ۴۴۳ میلیون تومانی شد و رشدی ۴ میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بک EX» هم ۴۲۰ میلیون تومانی ماند. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز ۴۴۹ میلیون تومان قیمت خورد و افت یک میلیونی داشت و «اطلس» خودرو جدید سایپا هم با افزایش ۵ میلیونی ۵۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

دیگر خبرها

  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان