Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تویسرکان با بیان اینکه هزینه انتخاباتی بنده حداقلی است گفت: نمی‌دانم به مجلس فعلی چه امتیازی بدهم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان همزمان با آغاز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکنون ۱۸ نفر نامزد این دوره از انتخابات این شهرستان شدند که یکی از آنها محمدمهدی مفتح نماینده فعلی این شهرستان در مجلس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس جویای سوالاتی از این کاندیدا شدیم که با هم می‌خوانیم؛

فارس: لطفا در مورد هزینه‌های انتخاباتی خود بگویید

مردم تویسرکان به خوبی واقف هستند در تمام دوره‌های انتخابات که کاندیدا شدم هزینه‌هایم در حد کاملا حداقلی بوده آن هم به منظور کارهای نظیر چاپ و توزیع پوستر و تهیه ناهار و شام افرادی که در ستاد انتخاباتی‌ام فعالیت می‌کردند، هزینه‌کرد ما در حد حداقلی و کاملا شفاف بوده است.

فارس: اقدامات شاخص عملکرد خود را برای تویسرکان بفرمایید.

معتقدم با حضورم فضای هماهنگی و همکاری بین مدیران شهرستان که در سال‌های گذشته به شکل فعلی وجود نداشت، ایجاد شد و توسعه زیرساخت‌های اقتصادی به شکل قابل ملاحظه‌ای نسبت به گذشته محقق شد.

تلاش بر تجهیز بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)، تکمیل بیمارستان در حال احداث قائم(عج)، تکمیل و بهره‌برداری سد سرابی، آغاز عملیات اجرایی سد خرمرود، حل مشکل آب شرب بسیاری از روستاها، بهسازی روستاها، احداث خط انتقال آب شرب شهر تویسرکان از سد سرابی و احداث تصفیه خانه این سد بخشی از اقداماتی است که پیگیری و انجام داده‌ام.

البته سرشاخه‌کاری گردو با هدف افزایش کمیت و کیفیت گردوی تویسرکان و ایجاد باغ مادری گردو برای تولید نهال پیوندی در حوزه کشاورزی از دیگر کارهایی بوده که انجام شده است، می‌توان از تثبیت و آغاز عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن باباکمال و ثبت تویسرکان به عنوان شهر جهانی مبل و منبت گلریز نیز به عنوان اقدامات تاثیرگذار در رشد تویسرکان یاد کرد.

سد خرمرود که از ردیف بودجه خارج شده بود هم اکنون توسط بخش خصوصی با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال احداث است، همچنین احداث مجتمع آبرسانی به منظور تامین آب شرب روستاهای خرم‌رود را در برنامه داریم و اینکه مطالعات کارشناسی پروژه مسیر تویسرکان به گنجنامه انجام شده و خبر خوش برای مردم تویسرکان اینکه این طرح در ردیف بودجه سال جاری قرار گرفت. 

نوسازی مدارس، ایجاد و بهره‌برداری از کارخانجات صنعتی متعدد نیز بخش دیگری از اقدامات انجام شده در شهرستان تویسرکان محسوب می‌شود.
 
فارس: دلیل اینکه فکر می‌کنید مردم باید مجدد به شما رای دهند، چیست؟

احتمال اینکه مجدد مردم به بنده رای دهند بسیار بالاست؛ مطمئنم، انشاءالله برای بار دیگر مورد اعتماد مردم قرار می‌گیرم، مردم تویسرکان مردمی شریف و قدردان هستند امیدوارم این محبت مردم همچنان شامل حال بنده باشد تا اقداماتی که در قالب پروژه در حوزه‌های مختلف شهرستان نیمه‌تمام مانده است، تکمیل شود تا شهرستان به جایگاهی که استحقاق آن را دارد، برسد.

فارس: مهمترین مشکل استان از نظر شما چیست؟

به نظر بنده ظرفیت‌های خالی در حوزه اقتصاد استان بسیار است؛ ما باید در حوزه اقتصادی بسیار فعال‌تر از اینکه هست، باشیم، استان از نظر گردشگری و صنعت خیلی بیش از اینکه هست، می‌تواند رشد داشته باشد.

همدان استانی فرهنگی است با وجود اینکه بنیه بسیار خوبی در این خصوص داریم؛ اما در حوزه فرهنگی نیازمند توجه بیشتری هستیم.
 
فارس: ضعف مجلس فعلی در چیست؟ شما راهکاری برای اصلاح آن دارید؟

آئین‌نامه مجلس؛ متاسفانه آئین‌نامه داخلی مجلس به خوبی و به طور کامل توسط هیئت رئیسه رعایت نمی‌شود.

ضعف دیگر؛ اولویت‌بندی است که باید در مجلس مد نظر باشد یعنی کمیسیون‌های مختلف باید مشکلات را اولویت‌بندی کرده و به مسائل با اولویت بالاتر زودتر رسیدگی کنند، در تمام کمیسیون‌ها ما این ضعف را می‌بینیم مجلس در بسیاری از حوزه‌های دارای اولویت در رسیدگی به مسائل نیست، اینکه در نظارت مجلس بیش از آنچه هست، مدیریت و بسترهای آن فراهم شود.

راهکار برای این مشکلات، به نظر می‌رسد که هیئت رئیسه مجلس باید تعامل بیشتری با نمایندگان به ویژه با نمایندگانی که تجربیات بیشتری دارند، داشته باشد و اولویت‌ها را به صورت کارشناسی نظیر فرامین رهبری در اولویت قرار دهند.

فارس: امتیاز شما به مجلس فعلی چند است؟

خودتان نمره بدهید، نمی‌دانم چه امتیازی بدهم.

فارس: اگر دوباره به بهارستان راه پیدا کنید برای مردم چه کاری انجام می‌دهید؟ 

بسیاری از اقدامات ما در پروژه‌ها به صورت نیمه‌کاره باقی مانده که باید تکمیل شود، دلیل اینکه مجددا کاندیدا شدم همین موضوع بود، می‌خواهم تویسرکان در شرایط پیشرفته و توسعه‌یافته‌ای قرار گیرد بیکاری در آن رخت بربندد و مشکلات اقتصادی مردم حل شود تا بتوانیم شهری آباد داشته باشیم، دلم می‌خواهد مردم چه در شهر و چه در روستاها بتوانند به راحتی زندگی کنند.

امیدوارم در مجلس هم بتوانم به عنوان نماینده مردم غیور، متدین و فرهنگی تویسرکان به خوبی انجام وظیفه کنم و ویژگی‌های این مردم ارزشی را در سطح مجلس و کشور نشان دهم.

فارس: از توضیحات شما سپاسگزارم، صحبتی در پایانی دارید، بفرمایید.

خیر، از محبت و توجه شما سپاسگزارم.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

منبع: فارس

کلیدواژه: مفتح تویسرکان نامزد مجلس یازدهم مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد