Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد، معتقد است نشست بین المللی مربوط به صلح در این کشور که چند روز دیگر با شرکت رهبران روسیه، فرانسه و آلمان در پاریس برگزار خواهد شد، به دستیابی به یک آتش‌بس پایدار در مناطق محل درگیری نیروهای دولتی با جدایی‌طلبان در شرق اوکراین کمک خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور جدید اوکراین در آستانه مذاکراتی که قرار است روز دوشنبه طی نشستی در پاریس با رهبران روسیه، فرانسه و آلمان داشته باشد اظهار کرد، انتظار دارد در این نشست بر سر یک توافق تبادل تمامی زندانی ها به مذاکره بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان درگیری های نیروهای دولتی اوکراین با جدایی طلبان مورد حمایت روسیه در شرق این کشور از زمان آغاز این درگیری ها در سال 2014 تا کنون، بیش از 14000 تن کشته شده اند.

اوکراین و روسیه ماه سپتامبر گذشته به توافقی برای تبادل زندانی دست یافته و همچنین بر سر عقب نشینی نیروها از دو مکان در شرق اوکراین به منظور هموار کردن راه برای مذاکرات پاریس توافق کردند.

زلنسکی 41 ساله که پیش از رسیدن به ریاست جمهوری یک بازیگر و بدون سابقه کار سیاسی بوده، در ماه آوریل در انتخابات ریاست جمهوری اوکراین قاطعانه پیروز شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اوكراين ولودیمیر زلنسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاستمدار فرانسوی: در اطاعت از یک پیرمرد آمریکایی و خدمت به رئیس مافیای اوکراینی نابود می‌شویم

رهبر حزب میهن‌پرستان فرانسه گفت: فرانسه به خاطر اوکراین خودش را نابود خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، فلوریان فیلیپو، رهبر حزب میهن‌پرستان فرانسه اعلام کرد کشورش زیر پاشنه ایالات متحده گیر کرده است. او خواستار توقف تحویل تسلیحات به کی یف و آغاز مذاکرات صلح شد.

به نقل از پراودا، وی در صفحه شخصی در ایکس نوشت: نه یک یورو، نه یک سلاح به اوکراین! فقط مذاکرات صلح! فرانسه برای اوکراین زلنسکی نابود خواهد شد! برعکس، فرانسه آزاد و مستقل همه اینها را متوقف خواهد کرد و از منافع ملی و صلح دفاع خواهد کرد!

فیلیپو افزود: فرانسه کسب‌وکارش را ورشکسته می‌کند، ارتشش را خالی می‌کند، از سرما می‌میرد، به گاز و زغال سنگ بازمی‌گردد، تا از یک پیرمرد آمریکایی اطاعت کند و به منافع رئیس مافیای اوکراینی خدمت کند!

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجارستان: درگیری مستقیم ناتو با روسیه یعنی جنگ جهانی سوم
  • کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند
  • آمریکا در حال کار بر روی یک توافق امنیتی بلندمدت با اوکراین است
  • گفت‌وگوی تلفنی هنیه و رئیس اطلاعات مصر درباره مذاکرات/هیئت حماس به‌زودی در قاهره
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • سوئیس: روسیه به مذاکرات صلح اوکراین دعوت نشده است
  • سیاستمدار فرانسوی: در اطاعت از یک پیرمرد آمریکایی و خدمت به رئیس مافیای اوکراینی نابود می‌شویم
  • زلنسکی یک مقام سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
  • شاید ما در حال حاضر در یک جنگ جهانی هستیم!
  • زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم