Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، به گفته برگزار کنندگان این رویداد بین المللی ، جوایز سالانه MENA IR که با هدف شناسایی و قدردانی از شرکتهای فعال در زمینه بیمه در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) برگزار می شود، به شرکتهایی تعلق می گیرد که در طی ۱۲ ماه گذشته سطح بالایی از مهارت ، کارآیی و حرفه ای گری را نشان داده اند و در ارائه خدمات استثنایی به مشتریان و توسعه محصولات خلاقانه موفق عمل نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داروان برجسته این رویداد بزرگ که در بخشهای مختلف بیمه ای به قضاوت می نشینند، امسال شرکتهای معتبری همچون Marsh ، Zurich ، Moody’s ، S&P Global Ratings ، Willis و … را به عنوان فینالیستهای نهایی معرفی نموده اند. همچنین هیات داوران با بررسی مستندات مبنی بر تحول صورت گرفته در بیمه رازی درسال ۱۳۹۸، این شرکت را به همراه شرکتهای Asia Insurance Company ، Dilnia Insurance ، Newton Insurance به عنوان چهار نامزد نهایی کسب دریافت جایزه        Levant Insurer (بیمه گر برتر شرق مدیترانه) معرفی نموده اند و قرار است برندگان در روز سه شنبه ۲۸ ژانویه ۲۰۲۰ در دبی اعلام شوند.

گفتنی است؛ بیمه رازی پیش از این در سال ۲۰۱۴ در این رویداد بین المللی موفق به دریافت جایزه شعف مشتری شده است. 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت

دبیر رویداد «الف‌تا» از پخش مستندهای مدارس برگزیده اولین رویداد الف‌تا در رسانه ملی طی هفته معلم خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، علی پارسانیا اظهار کرد: دبیرخانه دائمی رویداد الف‌تا اقدام به تولید مستندهای کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر اولین رویداد الف‌تا کرده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

وی با تأکید بر نقش فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای برای روایت اقدامات تحولی معلمان و مدارس سراسر کشور افزود: یکی از رویکردهای مهم رویداد الف‌تا، بهره‌مندی از هنر، ادبیات و رسانه برای روایت و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات برتر و الهام‌بخش است، در همین راستا، حدود

۳۰ مستند کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر نخستین رویداد الف‌تا تولید شده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

دبیر رویداد الف‌تا در پایان پیرامون دومین رویداد الف‌تا تصریح کرد: در دومین رویداد الف‌تا نیز همه معلمان و عوامل آموزشی و تربیتی مدارس فرصت دارند تا بیست اردیبهشت تجربیات خلاقانه و نوآورانه خود را در وبگاه رویداد به ثبت برسانند.

کد خبر 749353

دیگر خبرها

  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه+ فیلم
  • فیلم/ سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • اژدهای زرد در مسیر صلح‌سازی / بررسی نوع بازیگری چین در حوزه میانجیگری میان گروه های فلسطینی
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • ۳ رویداد گردشگری قزوین ثبت ملی شد
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ