Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:20:08 GMT

خارجی‌ها پای کلاس درس ورزش‌های زورخانه‌ای نشستند

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۲۷۳۲

خارجی‌ها پای کلاس درس ورزش‌های زورخانه‌ای نشستند

دوره مربیگری درجه C بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای با حضور هنرجویانی از 7 کشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، پنجمین دوره آموزش مربیگری درجه C ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از امروز 16 آذرماه در آکادمی فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی آغاز شد و تا 21 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره آموزشی، شرکت‌کنندگانی از کشورهای جمهوری آذربایجان، هندوستان، عراق، پاکستان، ترکیه، روسیه و بلاروس حضور دارند که به‌صورت عملی و تئوری آموزش‌های لازم را برای مربی‌گری درجه C فرا می‌گیرند.

کلاس‌های تئوری این دوره آموزشی شامل تاریخچه و فلسفه ورزش‌های زورخانه‌ای، آشنایی با ترتیب انجام عملیات ورزش‌های زورخانه‌ای، سلام باستانی و آناتومی فیزیولوژی ورزش است. هنرجویان در بخش عملی علاوه بر تکنیک‌های ورزش‌های زورخانه‌ای، کشتی پهلوانی را نیز آموزش می‌‌بینند. ورزش پهلوانی یکی از آئین‌های باستانی ایران است که در حال حاضر در کشورهای اروپایی و آسیای دور طرفداران بسیاری پیدا کرده است و به‌شدت در حال گسترش است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش ترکیه روسیه پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کلاس دانش افزایی کشتی به همت هیئت کشتی استان مازندران و با حضور مربیان استان به مدرسی دکتر بهمن میرزایی مدرس اتحادیه جهانی کشتی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه در شهر محمودآباد برگزار شد.


رئیس هیئت کشتی استان مازندران در این کلاس گفت: طبق برنامه و وعده هیات کشتی استان اهم فعالیت‌ها در سال ۱۴۰۳ بر محور آموزش استوار است و از هیچ تلاشی برای تقویت و کیفیت قوه فنی کشتی استان دریغ نخواهیم کرد.


شایگان تصریح کرد: کلاین کلاس‌ها در نوبت‌های مختلف و در نواحی شرق و غرب مازندران هم برگزار می‌شود تا همه مربیان امکان حضور را بیابند.

دیگر خبرها

  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود