Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران با حضور آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در حال برگزاری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه در دانشگاه تهران آغاز شد.

رئیس قوه قضاییه در این نشست به سوالات دانشجویان پاسخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس دانشگاه تهران نیز در این مراسم گفت: از صمیم قلب از تصمیم آقای رئیسی و موافقت رهبر انقلاب برای آزادی دانشجویان که اتهامات امنیتی داشتند، نهایت تشکر را دارم.

وی افزود: این فضای شنیدن نظریات مختلف باید در دانشگاه به وجود بیاید.
نمایندگان تشکل‌های مختلف دانشجویی دانشگاه تهران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.   محمد حسن معصوم زاده، نماینده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، امین نوریان نماینده جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران، علی طلوعی نماینده بسیج دانشجویی علی اسکندری نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی آرمان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
همچنین به دعوت دانشجویان، یکی از کارگران شرکت هپکو در این مراسم به بیان مسائل و مشکلات پیرامون این شرکت پرداخت.

هم اکنون نمایندگان تشکل‌های مختلف دانشجویی در حال مطرح کردن نظرات خود هستند.
مجری مراسم در ابتدا از آزادی آخرین دانشجوی بازداشت شده در حوادث اخیر خبر داد و گفت: براساس خبر خوشی که امروز صبح به ما دادند، آخرین دانشجوی بازداشتی در حوادث اخیر، آزاد شده است.

گفتنی است ظرفیت تالار شهید چمران دانشگاه تهران کامل شده است و تالار شهید رجب بیگی نیز مملو از جمعیت است.     این خبر تکمیل می شود...

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مراسم روز دانشجو دانشگاه تهران رئیس قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی

اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، مقابل دانشگاه تهران تجمع می‌کنند.

به گزارش ایسنا، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه بعد از نماز ظهر جلوی مقابل دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

به گزارش ایسنا، دانشگاه های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند، در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • لحظات دردناک تگزاس و نیویورک
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی