Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز شنبه در نشست با  فعالان صنفی که در اتاق اصناف شهرکرد برگزار شد، افزود: اصناف در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی قرار دارند و نقش آن‌ها در بی‌اثر کردن تحریم‌ها بسیار مهم است.

وی ادامه داد: اتحاد و همبستگی مردم در شرایط کنونی که کشور با تحریم‌های ظالمانه رژیم سلطه مواجه است، باعث عقب‌نشینی دشمن شده و ضروری است تا این وحدت و انسجام بیش از پیش تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی با اشاره به اعتراضات اخیر کشور و اقدام دشمن برای فتنه‌انگیزی در این اعتراضات در آسیب زدن به نظام، تصریح کرد: هرچه فشارها و تهدیدهای دشمن بیشتر شود، مردم نیز بیشتر به سمت تقویت وحدت و انسجام ملی حرکت می‌کنند و این امر باعث شده روز به روز ثبات سیاسی و اقتصادی در کشور افزایش و مسیر رفع مشکلات هموارتر شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در شرایط خاص امروز همه ما وظیفه داریم حل مسائل و مشکلات مردم را با جدیت پیگیری و در جهت برآورده کردن انتظارات عمومی حرکت کنیم.

عباسی، با قدردانی از تلاش‌های اصناف در جهت تامین مایحتاج مردم گفت: اصناف و بازاریان تحت هر شرایطی، از سنگر اقتصاد مقاومتی حفاظت کرده‌اند و امید است با استمرار این تلاش‌ها، از شرایط سخت امروز نیز با سربلندی عبور کنیم.

وی با تاکید بر رفع مشکلات بازاریان و اصناف استان، اظهار داشت: در همین راستا در نشستی ظرف یک هفته آینده با حضور نمایندگان اصناف و تعدادی از مدیران مرتبط از جمله امور مالیاتی، بیمه، تعزیرات، صنعت معدن، تجارت و جهاد کشاورزی مشکلات موجود را بررسی و برای رفع آن چاره‌جویی می‎شود.

عباسی افزود: اگر مشکلات در استان قبال رفع بود که در سریع‌ترین زمان ممکن آن را برطرف می‌کنیم اما اگر اختیارات لازم در استان وجود نداشت آن را برای تعیین تکلیف به تهران ارجاع می‎دهیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت‌های استان در راستای رونق کسب و کار، تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری استان محرومی نیست بلکه دارای ظرفیت‌های بیشماری در حوزه گردشگری، کشاورزی و دامداری است که می‌تواند در رونق اشتغال موثر واقع شود.

به گزارش ایرنا بیش از ۲۷ هزار واحد صنفی مجوزدار در چهارمحال و بختیاری فعال است.

برچسب‌ها استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری اصناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری اصناف استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ادامه روند نظارت دقیق بر بازار گفت: در راستای مشارکت هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی براساس دستور رییس‌جمهور، تفاهمنامه‌ای بین معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان با اتاق اصناف ایران منعقد شده است.

فضل‌الله رحمتی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، نظارت بر سطوح تولید و عمده‌فروشی با مجموعه جهادکشاورزی، انبارها و شرکت‌های پخش با مجموعه اداره کل صمت وعرضه و خرده‌فروشی‌ها با اتاق اصناف است.

وی اضافه کرد: همچنین برای دریافت هرچه بهتر گزارش‌های مردمی و تقویت روند رسیدگی‌ها نیز طرح ناظران افتخاری در دستورکار سازمان حمایت از مصرف‌کننده قراردارد.

به گفته رحمتی، در این ارتباط افراد داوطلب می‌توانند به سامانه سازمان از مصرف‌کنندگان وارد و اقدام به ثبت‌نام کنند و هر جایی که گران‌فروشی و تخلفی مشاهده کردند می‌توانند مختصات جغرافیایی واحد صنفی متخلف را ثبت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898971

دیگر خبرها

  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس