Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :در اولین نشست هم اندیشی که با حضور شهردار منطقه۹، مدیران شهری با شهرداران جدید مدارس پهنه غربی پایتخت برگزار شد؛ نسبت به رفع نیازهای اولویت دار مدارس منطقه خلاق و نوآور تاکید شد.

به گزارش امتداد ،سید علی مفاخریان شهردار منطقه بیان داشت: انتخابات شهردار مدرسه تمرینی برای مسئولیت هایی اجتماعی آینده و مشارکت حضور دانش آموزان در اداره امور مدرسه با کمک شهرداران مدارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شهردار مدرسه یک وظیفه اجتماعی است که با تمرین در آن می توانند در مسئولیت هایی که بر عهده هر یک از شهرداران گذاشته می شود با درایت ایفای وظیفه کنند.
شهردار منطقه۹ اذعان داشت: شهرداران مدارس در واقع نمایندگان مجموعه شهری در محیط های آموزشی هستند که با ارتباط با مدیران شهری به منظور آگاهی آنها از نیازهای فضای آموزشی ایفای نقش می کنند.
مفاخریان عنوان کرد: در حال حاضر با حضور محسنی نسب مدیر آموزش و پرورش منطقه۹ اتفاقات خوبی در مدارس منطقه خلاق و نوآور شکل گرفته است و شهرداری منطقه۹ علاقه مند به تفاهم مشترک بیشتر در راستای رفع نیازهای اولویت دار مدارس با کمک مدیران و شهرداران مدارس می باشد.
وی همچنین به وظایف شهرداری اشاره کرد و پیشنهادی برای نظافت مدارس مطرح و گفت: امور مرتبط با نظافت و رُفت و روب، ایجاد فضای سبز از جمله وظایف ذاتی شهرداری است که می توان در مدارس منطقه۹ با کمک دانش آموزان نسبت به نظافت مدرسه و ایجاد فضای بانشاط و تمیز اقدام کرد.
شهردار مدرسه ۹ در خاتمه اظهار داشت: مجموعه شهری در نظر دارد تا به کمک مدارس منطقه آمده، که در این راستا مطابق نیاز سنجی ها، موارد اولویت دار مدارس منطقه خلاق و نوآور را مرتفع کند.
شایان ذکر است در این نشست هم اندیشی شهردار مدارس ضمن تشکر از برگزاری نشست شهردار منطقه۹ با شهرداران مدارس و ارتباط خوبی که در طول مدت مدیریت شهری با مدارس داشته اند مواردی از جمله؛ ایجاد فضای سبز بیشتر، پسماند، رنگ آمیزی دیوارهای مدارس و برگزاری کلاس های آموزشی پیرامون مباحث شهری را مطرح کردند و ۲۱ نفر از شهرداران مدارس پسرانه و دخترانه منطقه خلاق و نوآور مورد تقدیر قرار گرفتند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود

شهردار ناحیه شش منطقه ۲۲ تهران از بازگشایی اتوبان شهید خرازی به‌زودی خبر داد.

به گزارش ایسنا، از ساعت دو نیم بامداد گذشته، در پی بارش باران، بخشی از کوهی که در محدوده اتوبان شهید خرازی قرار دارد؛ ریزش کرده و گل و لای به وسط اتوبان سرازیر شده است.

محمد شاهین خواه شهردار ناحیه شش منطقه ۲۲ تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: به علت بارش شب گذشته، متأسفانه حجم بسیار زیادی از گل و لای دیواره کوه معبر اتوبان شهید خرازی به معبر اصلی نفوذ کرده است.

وی افزود: از ابتدای وقوع این حادثه، همکاران من در محل حضور داشته اند و همه تلاش خود را برای رفع این مشکلات انجام می کنند.

شهردار ناحیه شش منطقه ۲۲ تهران ادامه داد: در مجموع ۱۰۰ نفر نیروی انسانی به همراه ۱۴ دستگاه کامیون و ۸ دستگاه لودر در محل در حال فعالیت هستند.

شاهین خواه گفت: بخش زیادی از این گل و لای از محل خارج شده و معبر به‌زودی بازگشایی می شود. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نقدی بر حصار کشی و اسباب‌کشی درختان از پارک‌ها
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • اتوبان شهید خرازی باز شد
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود