Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (شنبه شانزدهم آذر ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

یک کشته و یک مجروح درتصادف پژو با موتورسیکلت

رئیس پلیس راهور استان بوشهر، گفت: بر اثر برخورد پژو ۴۰۵ با موتورسیکلت در شهر برازجان بلوار امام رضا یک نفرکشته و یک نفر مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدرت الله کشکولی افزود: در ساعت ۱۹ دیروز (جمعه) یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد که موتورسوار بر اثر شدت جراحات در دم فوت کرد و ترک‌نشین او نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

او با بیان اینکه علت وقوع حادثه در دست بررسی است از مردم خواست توصیه‌های پلیس راهور را جدی بگیرند.

توقیف بیش از ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: با تلاش نیرو‌های پلیس یگان امداد و کلانتری، انواع کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال طی ۴۸ ساعت گذشته توقیف شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان دیلم در دو عملیات هماهنگ و منسجم  در ۴۸ ساعت گذشته موفق شدند تعداد زیادی کالای قاچاق را کشف و ۶ دستگاه خودرو سواری تندرو را توقیف کنند.

سرهنگ اسماعیلی افزود: پس از بازرسی از خودرو‌های توقیفی انواع کالای قاچاق از جمله ۴۷ دستگاه تلویزیون، ۸۱ دستگاه اسپیکر، ۲۰ دستگاه ضبط صوت خودرو، ۲۵۰۰ بسته ۱۲ تایی گل گوش، ۵ هزار گیره سر، ۶۸ عدد کیف زنانه، ۴۰۰ عدد گردنبند مهره ای، هزار عدد کش مو قاچاق کشف شد.

او ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان، ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: سه متهم در این زمینه دستگیر شدند.

توقیف موتورسیکلت خارجی قاچاق در کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: یک دستگاه موتورسیکلت ۲۵۰ سی سی هوندا قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ رهام رضایی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی یک دستگاه موتورسیکلت ۲۵۰ سی سی هوندا را که غیر مجاز است در منزل خود نگهداری می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی موتور توقیف و به پارکینگ انتقال شد.

او بیان کرد: یک نفر در این زمینه دستگیر شده است.

خودرو حامل مواد افیونی در دیلم متوقف شد

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از کشف ۹۹ کیلوگرم تریاک و ۱۷۰ هزار نخ سیگار از یک دستگاه خودرو سواری خبر داد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: ماموران پلیس از خبری درباره انتقال یک محموله موادمخدر از استان بوشهر به یکی از استان‌های همجوار باخبر شدند.

او ادامه داد: در عملیاتی هماهنگ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و یگان‌های انتظامی، رصد جاده‌های خروجی شهرستان دیلم را در دستور کار قرار دادند و یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ را در ایستگاه بازرسی شهید موسوی متوقف، و راننده اش را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی دیلم بیان کرد: در این عملیات ۹۹ کیلوگرم تریاک و ۱۷۰ هزار نخ سیگار کشف و یک متهم دستگیر شد.

اسماعیلی گفت: کارشناس مربوط محموله سیگار قاچاق را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده است.

دستگیری ۴ سارق در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: در سه روز گذشته  چهار سارق دستگیر شدند و ۱۶ فقره انواع سرقت کشف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند عنوان کرد: سارقان در بازجویی‌ها به ارتکاب انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی، سرقت منزل، سرقت در معابر، سرقت موتورسیکلت و سرقت تلفن همراه اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده وتکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

او به مردم توصیه کرد ضمن عمل به هشدار‌های پلیسی در پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد و وسائل نقلیه مشکوک موضوع را از راه شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

واژگونی خودرو سمند یک مصدوم به دنبال داشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت:  صبح امروز بر اثر واژگونی یک خودرو سمند در کیلومتر ۱۸ جاده دیلم به سمت بهبهان، یک نفر مصدوم شد.

غلامرضا حاجیانی افزود: اورژانس ۱۱۵ دیلم ساعت ۸:۲۰ امروز با پایگاه امداد نجات جاده‌ای عامری تماس گرفت و از واژگونی خودرو سمند در ۱۸ کیلومتری جاده دیلم-بهبهان خبر داد که نجاتگران به محل حادثه رفتند و مصدوم را به بیمارستان بقیه الله اعظم دیلم انتقال دادند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر از حادثه برخورد دو دستگاه پراید در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در اثر این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومین توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و ۴ نفر هم توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

محبان بیان کرد: متأسفانه در این حادثه ۱ نفر جان خود را از دست داد که پیکر وی پس از رهاسازی بوسیله ست هیدرولیک، به عوامل انتظامی تحویل شد.

کد خبر 6088124

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی