Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه فعالیت‌های حمایتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مناطق کمتر توسعه‌یافته از طریق بنیاد برکت، به مالکان منازل مسکونی روستایی که در استان‌های خوزستان و لرستان تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی بیمه برکت قرار داشتند و منازل‌شان در حادثه سیل ابتدای سال جاری دچار آسیب یا ویرانی شده بود، در مجموع ۲۷۰ میلیارد ریال خسارت پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاد اجرایی فرمان امام ۲۱۸۰ روستا در استان‌های خوزستان و لرستان تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی شامل آتش‌سوزی، سیل، زلزله، صاعقه، انفجار و خسارات ناشی از ضایعات برف و باران قرار داده بود که با اتمام فرآیند کارشناسی، خسارات آسیب‌دیدگان پرداخت شد.

با حمایت بیمه‌ای از روستاهای این دو استان توسط ستاد اجرایی فرمان امام، ۱۴۳ هزار منزل در استان خوزستان و ۷۵ هزار منزل در استان لرستان تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفتند.

شرکت بیمه برکت به عنوان طرف قرارداد با ستاد اجرایی فرمان امام، برای جبران خسارات ناشی از سیل به منازل مسکونی روستایی در استان‌های خوزستان و لرستان ۲۷۰ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده که سهم هر استان به ترتیب ۱۲۲ و ۱۴۸ میلیارد ریال بوده است. 

با وقوع سیل در استان‌های خوزستان و لرستان و با دستور محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) فرآیند تعیین میزان و پرداخت خسارت به ۲۱۸ هزار منزل مسکونی روستایی تحت پوشش بیمه برکت آغاز و تا به امروز از این طریق تمام خسارات به طور کامل به روستاییان پرداخت شده است.

 ستاد اجرایی فرمان امام به منظور محرومیت‌زدایی، ارتقای سطح زندگی، برقراری عدالت اجتماعی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم و کم‌برخوردار تا به امروز ۴ هزار روستا را در پنج استان محروم کشور تحت پوشش بیمه آتش سوزی برکت قرار داده و درصدد است در سال ۹۸ این خدمات را در مناطق محروم چه به لحاظ کمی و چه کیفی افزایش دهد.

کد خبر 4791309

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره محمد مخبر بنیاد برکت شهرداری تهران آلودگی هوا شورای شهر تهران شهر تهران اغتشاشات ایران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش آتش نشانی معلولان دستگیری سارق محسن هاشمی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سیدابراهیم رئیسی کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی بعد از ظهر دوشنبه در نشست ستاد انتخابات استان که با محوریت دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار کرد: در دور دوم انتخابات، ۱۰ هزار نفر از عوامل اجرایی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه مشغول کار و تلاش برای برگزاری بهتر این رویداد مهم هستند.

وی گفت: همچنین در این دوره بخشی از نمایندگان فرمانداران از حوزه‌های انتخابیه سراسر استان برای کمک به برگزاری هر چه بهتر انتخابات، فراخوان شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: همانند دور اول انتخابات، در دور دوم هم ۶۴۵ شعبه خواهیم داشت که فرایند اخذ رأی را حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه انجام خواهند داد.

وی به الکترونیکی شدن فرایند برگزاری انتخابات در دور دوم اشاره کرد و گفت: به کارگیری صندوق‌های الکترونیکی برای اخذ رأی، یک راهکار بسیار خوب، راحت و روان است که می‌تواند سلامت انتخابات را تضمین کند.

شعبانی یادآور شد: برنامه‌های آموزشی لازم پیرامون شیوه اخذ رأی به شکل الکترونیکی برای مجریان انتخابات در حال برگزاری است. همچنین بسترهای لازم برای آموزش این فرایند به مردم در مکان‌های مختلف جمعیتی مانند دانشگاه‌ها، مساجد و همچنین از طریق رسانه‌ها در حال انجام است.

وی در ادامه عنوان کرد: بی گمان مردم آگاه و انقلابی شهرستان کرمانشاه همچون دور اول انتخابات، حضور باشکوه و گسترده‌ای را پای صندوق‌های رأی خواهند داشت و دو منتخب باقی مانده این حوزه انتخابیه را با آرای خود تعیین خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: امیدواریم با تلاش همه دستگاه‌های مختلف در ۲۱ اردیبهشت ماه شاهد برگزاری یک انتخابات بسیار باشکوه در حوزه انتخابی شهرستان کرمانشاه باشیم.

کد خبر 6098814

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • ‌همه گرفتاری‌ها با نماز اول وقت برطرف می‌شود
  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟