Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه فضای دانشگاه ها نباید امنیتی شود، خاطرنشان کرد: اگر انسان دارای بینش سیاسی و اجتماعی باشد در شرایط سخت فریب نمی خورد.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی(ره) رشت با تسلیت وفات حضرت معصومه(س) اظهار کرد: دانشجویان مطالب خوب و سودمندی با گفتار مودبانه ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به حدود ۳۵ موضوع ارائه شده توسط دانشجویان در این جلسه اشاره کرد و افزود: بسیاری از موضوع های بیان شده، دغدغه بنده نیز هست البته بخشی مربوط به مسائل صنفی دانشجویان می شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، محیط زیست، شهری، پسماند و نمایندگانی که به جای تقنین و نظارت، عزل و نصب مدیران را انجام می دهند از دغدغه های بنده است، تصریح کرد: بنده سمت اجرایی به عهده ندارم و موارد را به صورت اخلاقی و نصیحت بیان می کنم البته اگر انسان زیاد ملامت کند موجب لجاجت طرف مقابل می شود.

آیت الله فلاحتی به سفر رئیس جمهور در سال جاری به گیلان اشاره و اضافه کرد: در سفر مذکور به رئیس جمهور گفتم بنده جزو منتقدان شما هستم و نقد می کنم اما در کنار آن راهکارها را نیز ارائه کرده و به دنبال تخریب نیستم.

وی با تاکید بر اینکه در کنار دانشجو بودن سعه صدر می خواهد، بیان کرد: کسی که مسئولیت و اداره بخش فرهنگی جامعه را به عهده دارد باید سعه صدر و گوش شنوا داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، دانشجویان را فرزندان این ملت دانست و اظهار کرد: نمی دانم چرا بعضی ها از دانشجو می ترسند در صورتی که دانشجویان عاقل هستند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه فضای دانشگاه ها نباید امنیتی شود، خاطرنشان کرد: اگر انسان دارای بینش سیاسی و اجتماعی باشد در شرایط سخت فریب نمی خورد.

وی بر حضور دانشجو در عرصه سیاست تاکید کرد و یادآور شد: اختلاف سلیقه و اندیشه و بینش سیاسی نباید منجر به اختلاف شود.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه دو مرکز حوزه و دانشگاه می توانند سعادت و شقاوت جامعه را در پی داشته باشند، بیان کرد: بنا و تقدم ما برای اداره استان و شهر استفاده از نیروهای بومی است بنابراین در تلاش هستیم نیروهای کارآمد و دلداده این مرز و بوم در دانشگاه ها رصد شده و به کارگیری کنیم اما اگر نبود غیر بومی ها را طرد نمی کنیم.

آیت الله فلاحتی، جوانی را بهترین دوران زندگی انسان ذکر کرد و یادآور شد: در دوران جوانی و سلامتی حرکت در مسیر خودسازی نشان دهنده وجود معنویت در فرد و جامعه است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم هر یک از نمایندگان تشکل های دانشجویی استان گیلان به بیان مشکلات و خواسته ها پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی دانشگاهی روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسف عمیق رئیسی درباره شکستن حرمت دانشجو در خاک امریکا! | فیلم

رئیسی در جلسه هیئت دولت گفت: برخوردی که با دانشجویان در غرب صورت می‌گیرد، جای تاسف دارد. شکستن حرمت دانشگاه، قانون، آزادی بیان و قلم و شکستن حرمت دفاع از حقوق انسان از جمله فجایعی است که به دست غربی‌های مدعی حقوق بشر درحال رخ دادن است. چهره واقعی غربی‌ها در این اتفاقات نمایان شد. جریان دانشجویی در جایگاه شرافت در مقابل شرارت قرار گرفته‌ است. ایستادگی دانشجویان در غرب حتما مقابل اقدامات آمریکا و اسرائیل ایجاد بازدارندگی می‌کند./مهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • تاسف عمیق رئیسی درباره شکستن حرمت دانشجو در خاک امریکا! | فیلم
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟
  • بالگردها در آسمان، پلیس روی زمین؛ حلقه فشار بر دانشگاه‌های آمریکا سخت‌تر می‌شود
  • اعتراض برخی دانشجو معلمان به نحوه گزینش در آموزش و پرورش استان گیلان
  • به دانشجویان خیانت شد/ اعتراضات صلح‌آمیز را با باتوم سرکوب کردند
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است