Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار پیشوا گفت: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در روز دوم اسفندماه سال جاری در شهرستان پیشوا صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار پیشوا عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات در این شهرستان اظهار کرد: به دلیل قرابت مردم پیشوا با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم این منطقه همواره در مقاطع مختلف زمانی حضور تاثیرگذار و محسوسی در امور کشور داشته و دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: همکاری خوب مردم پیشوا با مسئولان و دستگاه‌های اداری سبب شد تا در اغتشاشات اخیر شاهد فضایی آرام و بی‌حاشیه در این شهرستان باشیم که این مهم نشات گرفته از ارادت مردم این منطقه به انقلاب و نظام است. 

عباسی با اشاره به همکاری ادارات با فرمانداری عنوان کرد: اعضای شورای اداری و شورای تأمین شهرستان همکاری، هماهنگی و تعامل خوبی با مجموعه فرمانداری دارند و همین امر باعث شده تا حرکت‌های خوبی در شهرستان پیشوا شکل بگیرد. 

وی ادامه داد: در حال حاضر تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در روز دوم اسفندماه سال جاری در شهرستان پیشوا صورت گرفته است. 

فرماندار پیشوا تصریح کرد: محل شعب اخذ رأی شهرستان شناسایی و بازدید و بررسی‌های لازم از آنها به منظور تأمین امکانات و رفع اشکالات احتمالی صورت گرفته است. 

وی اضافه کرد: در حال حاضر هیئت‌های بازرسی و نظارت انتخابات در شهرستان پیشوا تشکیل شده و امروز با حضور معتمدان شهرستان شاهد تشکیل هیئت اجرایی انتخابات نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/ح/پ/ث30

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات جمهوری اسلامی پیشوا تمهیدات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهران شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری ورامین با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: فرایند تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است، گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. 

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم