Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی کاندیدای انتخابات دوره یازدهم نشد. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حمیدرضا فولادگر نماینده دوره‌های هفتم تا دهم مجلس شورای اسلامی، عضو کمیسیون صنایع و معادن و رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، با انتشار بیانیه‌ای، از عدم حضور خود در انتخابات مجلس یازدهم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات 98 ـ بوشهر| شهردار سابق بوشهر برای انتخابات مجلس نام‌نو‌یسی کردسخنگوی ستاد انتخابات کشور: ثبت نام 13هزار و 896 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس تاکنونانتخابات 98 ـ خوزستان| نام‌نویسی استاندار سابق خوزستان برای انتخابات مجلس‌

متن بیانیه فولادگر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق واجعلنی من لدنک سلطانا نصیرا

با عرض تشکر از اظهار لطف و توصیه به حضور در انتخابات آتی شهرستان اصفهان از سوی همه اقشار مردم عزیز، علمای بزرگوار، تشکل‌های سیاسی، مدیران اجرایی و همکاران مجلسی و دانشگاهی، فعالان اقتصادی و نیروهای بسیجی و انقلابی در سطح کشور و استان و شهرستان و حتی بزرگانی که برای حضور در حوزه انتخابیه تهران دعوت نمودند، با کمال شرمندگی و بنابر تصمیم قبلی، داوطلب نبوده و ثبت نام ننمودم.

ان‌شاالله تجربیات خود را در هر سنگری که اراده الهی مقدر نماید در اختیار قرار خواهم داد و پیشاپیش برای نمایندگان منتخب مجلس یازدهم‌ برای انجام وظایف خطیر نظارتی و قانونگذاری در راستای پیشرفت میهن عزیز و تداوم انقلاب اسلامی تحت هدایت مقام معظم رهبری آرزوی موفقیت دارم.

انشاالله در آینده در بیانیه‌ای تفصیلی دیدگاه‌های خود را با استفاده از تجربیات گذشته در خصوص مجلس آینده بیان خواهم کرد و در پایان از مردم شریف و شهید پرور شهرستان اصفهان که چهار دوره متوالی به این کوچکترین خدمتگزار خود اعتماد نمودند از قصور و تقصیرات خویش در انجام وظایف نمایندگی مجلس حلالیت می‌طلبم.

حمید رضا فولادگر
شنبه شانزدهم آذرماه 1398

انتهای پیام/ 162

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!