Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:52:31 GMT

البرز آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیکی را دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۶۰۷۳

البرز آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیکی را دارد

عزیزاله شهبازی شنبه شب در جمع خبرنگاران پس از اعلام آخرین آمار داوطلبان ثبت نام شده برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان البرز افزود:  در انتخابات پیش رو تمام گرایش ها در چارچوب نظام اسلامی به دنبال سرافرازی ایران هستند.
وی ادامه داد: به طور یقین میزان مشارکت به رغم فشارهای دشمنان در انتخابات پیش رو مجلس بالا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهبازی گفت: ‌در استان البرز براساس روز شمار انتخابات مجریان انتخاباتی اقدامات موثر را داشتند و هیات های اجرایی مسوول برگزاری انتخابات سالم هستند.

استاندار البرز اظهار داشت : براین اساس هیات های اجرایی انتخابات آنچه رییس جمهوری اعلام کرده به عنوان راهبرد دانسته و با بی طرفی کامل در اجرای انتخابات حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۴ حوزه انتخابیه شامل ۲ حوزه انتخابیه اصلی و حوزه های انتخابیه فرعی در شهرها و بخش های استان البرز داریم .

استاندار البرز گفت: یک حوزه برای برادران آشوری و کلیمی در فرمانداری فردیس داریم و هیات های اجرایی با تعامل کامل براساس تقویم انتخاباتی فعالیت ها را انجام می دهند.

وی از حضور نماینده ولی فقیه دراستان البرز، رئیس کل دادگستری و سایر مسوولان دستگاه های اجرایی  برای بازدید از حوزه انتخابیه کرج قدردانی کرد.

شهبازی گفت: این حضور بیانگر تعامل و هم افزایی در استان البرز بود و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دراستان البرز در اتاقی شیشه ای برگزار می شود.

وی تاکید کرد: اجازه سیاه نمایی و ایجاد ناامیدی برای مردم را نخواهیم داد و در تلاش هستیم تا در فضایی پر از امید انتخابات را برگزار کنیم .

استاندار البرز با اشاره به اینکه در ادوار گذشته مشکلات بسیاری را پشت سرگذاشته ایم افزود: در دورانی که رشد اقتصادی کشور منفی بود به رغم تمام توطئه ها علیه نظام اسلامی با تدبیر و بلند همتی توانستیم در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیریم .

شهبازی با اشاره به مراکز تحقیقاتی و پژوهشی فعال در استان البرز اضافه کرد:  در این استان مراکز دانش بنیان و دانشگاه های موفقی را شاهد هستیم که باید از این فرصت هرچه بیشتر بهره برد.

ضرورت اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی  

وی یادآور شد: امروز تهدیدها و تحریم ها با پیاده کردن طرح های اقتصاد مقاومتی به فرصت تبدیل شده است.

استاندار البرز افزود: موفقیت های قابل توجهی را در بخش های علمی شاهد بودیم بنابراین در انتخابات پیش رو با همراهی اصحاب رسانه به دنبال گذراندن میزان مشارکت مردم از مرز ۸۰ درصد هستیم که آرزوی مقام معظم رهبری و همه ملت ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم البرز در دوم اسفندماه افرادی را با علم و آگاهی انتخاب می کنند که صاحب دانش باشند و چهار سال نهاد قانون گذاری مجلس را به افرادی معقول که بسترها را برای پیشرفت فراهم کنند خواهند سپرد.

استاندار البرز تاکید کرد: از همراهی تمام رسانه ها در عرصه های مختلف قدردانی می شود چراکه هم افزایی اصحاب رسانه حتی بیان نقدهای آنان سبب اعتماد به نفس در مسوولان می شود.

برچسب‌ها عزیز الله شهبازی  انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی استان البرز استانداری البرز پروندهٔ خبری ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی استان البرز استانداری البرز انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی استان البرز استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود