Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در اغتشاشات اخیر در شهرستان ممسنی، ۱۵ نفر از لیدر‌ها و عاملان اصلی دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش رکنا، سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: در پی اعتراضات مردمی در خصوص طرح سهمیه بندی بنزین، شناسایی و بازداشت عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران تخریب اموال عمومی و بروز ناامنی در شهرستان ممسنی به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان ممسنی با اقدامات فنی و تخصصی، ۱۵ نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات را شناسایی و در عملیات‌های جداگانه آنان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، گفت: پلیس بنابر وظیفه ذاتی خود، مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد قاطع می‌کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه پلیس زندان اخبار حوادث زندان فرمانده انتظامی استان شهرستان دستگیر فارس فیلم عکس تهران حادثه یک زن مرد عروسی بارداری در خیابان خونین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در یکی از محلات قدیمی یزد/ قاتل دستگیر شد

بازپرس ویژه قتل دادسرای یزد از دستگیری یک قاتل توسط کاراگاهان پلیس آگاهی یزد در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مصطفی مهدی بازپرس ویژه قتل دادسرای یزد، از کشف یک فقره قتل و دستگیری قاتل خبر داد و به بیان توضیحاتی در ارتباط با علت قتل و نحوه دستگیری قاتل پرداخت.

وی ادامه داد: به دنبال اعلام وقوع یک فقره فوت مشکوک در یکی از محلات قدیمی یزد با حضور بازپرس ویژه قتل، اکیپ تشخیص هویت پلیس آگاهی، کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی و همچنین عوامل پزشکی قانونی، در همان دقایق اولیه کشف جسد با دستور قضایی پرونده تشکیل و در مسیر تحقیقات قرار گرفت.

بازپرس ویژه قتل دادسرای یزد خاطرنشان کرد: در نهایت ظرف مدت کمتر از 48 ساعت، قاتل توسط کارآگاهان پلیس آگاهی یزد دستگیر و با دستور قضایی تحت نظر قرار گرفت و دستورات مقتضی در جهت تکمیل تحقیقات صادر شد.

مهدی در ارتباط با علت وقوع قتل عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه صورت گرفته مشخص شد که علت قتل، اختلاف حساب مالی بوده و قاتل و مقتول هردو ایرانی و اهل استان یزد هستند.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران/ کشف ۴۰ پرونده دزدی
  • محکوم متواری ۳۰۰ میلیاردی در این شهر به دام افتاد
  • قتل در یکی از محلات قدیمی یزد/ قاتل دستگیر شد
  • بازداشت سارق پل های عابر پیاده در جنوب تهران
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی