Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد دستورانی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان در اجلاسیه نماز استان «نماز و مدرسه» بابیان اینکه ۶۷۶ نمازخانه در مدارس این استان دایر و فعال است گفت: اقدامات بسیار خوبی به لحاظ تجهیز این نمازخانه‌ها صورت گرفته است.

او بابیان اینکه بابیان اینکه نمازخانه مدارس بهترین مکان برای عبادت دانش آموزان طی طول روز و مدت حضور در مدارس است افزود: به این منظور برای چهار هزار و ۷۳۲ دانش‌آموز ابتدایی استان آموزش عملی نماز برگزارشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسل جدید را به سمت معنویات سوق دهیم

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با بیان اینکه می‌بایست نسل جدید را به سمت معنویات سوق دهیم تصریح کرد: تجهیز نمازخانه‌ها، ترویج فرهنگ نماز و همچنین ترغیب دانش آموزان و نسل جوان به موضوع نماز و ارتباط با خالق هستی، همواره در دستور کار آموزش‌وپرورش قرار دارد.

دستورانی بابیان اینکه فعالیت‌های خرد و کلان بسیاری برای آموزش مربیان و تقویت یاوران نماز در سطح استان سمنان انجام‌شده است گفت: با توجه به اینکه نماز می‌تواند انسان را از منکرات و آسیب‌های اجتماعی بازدارد لذا تلاش شد تا سطح معنویات در بین مدارس تقویت شود.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: در حدود ۴۰۰ کلاس درس در جزیره کیش دایر است.

وی افزود: نزدیک به ۵۵۰ در مدارس دولتی و در حدود ۳۰۰ نفر از معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در مدارس غیر دولتی مشغول فعالیت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • «نمی‌توان با میانگین معدل ۱۲ مدعی الگوی جهانی بود»
  • معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • راهبردهای رهبر انقلاب در حوزه آموزش‌وپرورش بر روی کاغذ باقی نماند
  • جهش تولید با رفع دغدغه معیشت کارگران محقق می‌شود