Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر،‌ عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توئیتر مطلبی درباره داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس یازدهم منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بیش از ۱۶ هزار نفر برای نمایندگی مجلس ثبت‌نام کردند. فارغ از حضور چهره‌های فرهیخته و مفید برای کشور، افرادی نیز بدون آگاهی از وظایف نمایندگی، قانون اساسی و نیازهای کشور بی‌محابا ثبت‌نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات های اجرایی و نظارت، صلاحیت شرکت کنندگان را وفق قانون بررسی و اعلام خواهند نمود.

کد خبر 4791492 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای نگهبان مجلس عباسعلی کدخدایی مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حسن روحانی ایران وزارت کشور سید اسماعیل موسوی انقلاب اسلامی ایران سید عباس عراقچی شورای نگهبان ارتش جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری فرمانداری تهران یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ریحانه اخلاقی کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه تهران با حضور در خبرگزاری مهر در خصوص این مرحله از انتخابات، گفت: از عزیزانی که در دور اول انتخابات به این جمع‌بندی نرسیدند که در آن شرکت کنند، می‌خواهم که حتماً در دور دوم انتخابات مجلس شرکت کنند.

وی افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم این کشور متعلق به ماست و ما وظیفه داریم در انتخاب آینده و سرنوشت کشورمان شرکت کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: در عین حال که می‌دانم که مردم گلایه‌مندی و ناراحتی‌هایی دارند، زیرا مشکلات وجود دارد اما با عدم شرکت در انتخابات هیچکدام از مشکلاتمان حل نخواهد شد، زیرا برای حل مشکلات پیشنهاد می‌کنم که مردم در انتخابات شرکت کنند و افرادی که بر اساس شاخص‌های انقلاب وجود دارند را انتخاب کنند و به مجلس بفرستند و پس از آن از آنها مطالبه‌گر باشید.

وی‌ادامه داد: موضوع مطالبه‌گر بودن مردم از مسؤولین بسیار مهم است که باید پیگیر آن باشند.

اخلاقی با اشاره به دور اول انتخابات اذعان کرد: باید گفت نیمه راه را آمده‌ایم و باید تا همین جا از مردمی که در مرحله اول انتخاب با شرکت کردن تشکر کنیم. مردمی که علی رغم وجود همه مشکلات و گلایه‌بندی‌ها پای کار آمده‌اند و در انتخابات شرکت کردند.

اخلاقی اذعان کرد: در خصوص تهران باید بگویم که ۱۴ نفر به دور در دور اول به مجلس راه یافتند و ۱۶ نفر باقی مانده است که امیدوارم با همان پرشوری که در مرحله اول برگزار شد مرحله دوم نیز برگزار شود. زیرا بحث مشارکت مسئله بسیار مهمی است. هرچند بحث رقابت با حضور فهرست‌های متعدد وجود دارد و البته موضوع امنیت و سلامت توسط سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر در حال انجام است و این چهار اصلی هست که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند.

کد خبر 6098337

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند
  • شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف ملی است