Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@21:29:48 GMT

ادامه اتفاقات عجیب و غریب برای پارس جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۶۴۳۲

ادامه اتفاقات عجیب و غریب برای پارس جنوبی

در ادامه اتفاقات عجیب و غریب برای پارس جنوبی آب خوابگاه اعضای این تیم امروز قطع شد!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم پارس جنوبی مشکلات مالی زیادی را تجربه می کند. این تیم که از امکانات اولیه زندگی هم محروم است، هرروز با اتفاقات عجیب و غریبی روبه رو می شود.

بعد از آنکه چند روز قبل بازیکنان مصدوم پار‌س جنوبی را به دلیل نبود پول از فیزیوتراپی شهرستان جم به بیرون هدایت کردند، امروز از سوی سازمان آب شهرستان جم آب را به روی اعضای این تیم بستند!

به دلیل بدهی چند ماهه باشگاه پار‌س جنوبی به سازمان آب و فاضلاب امروز مسئولان این سازمان در محل خوابگاه اعضای پارس جنوبی حاضر شدند و آب این خوابگاه را قطع کردند!

به نظر می رسد مشکلات پار‎س جنوبی به حدی رسیده که مسئولان و اعضای تیم هم نمی توانند شرایط را تحمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وضعیت ادامه حیات باشگاه نیز به خطر افتاده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازیکنان پارس جنوبی تیم پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ احمد باهوش افزود: با کاهش دوره تعمیرات اساسی از معادل ۱۵ روز توقف کامل مجتمع به حدود ۹ روز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، که همسو با برداشت حداکثری از مخزن مشترک پارس جنوبی انجام شد، بیش از ۴ میلیارد مترمکعب به خوراک مجتمع و تولید گاز افزوده شد.

وی اظهار داشت: تولید و تزریق گاز شیرین سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به خطوط سراسری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن، بیش از ۳ درصد افزایش تولید داشت که این موضوع با انجام اقدام‌های نوآورانه، استفاده ۹۰ درصدی از کالا‌های ایرانی و تلاش و مجاهدت کارکنان و متخصصان ثبت شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تولید گوگرد مرغوب دانه‌بندی‌شده پارسال در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه بیش از ۶۴۰ هزار تن بود که این مقدار، افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت. 

پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکو‌های سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت شد که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی، بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب در مجتمع پارس جنوبی شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • ظاهر عجیب و غریب پهپاد نظامی ساخت هند!
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام