Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: این مرکز از تمام ظرفیت‌ها و آنچه در توان دارد در راستای راه‌اندازی مدرسه حجّ استفاده می‌کند و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجّت‌الاسلام حسن منتظری شامگاه شنبه در نشست مدیر بعثه مقام معظم رهبری در امور اهل سنت با جمعی از علما و روحانیون کاروان‌های حجّ استان و شورای افتاء شهرستان‌ها در سنندج، اظهار کرد: راه‌اندازی مدارس حجّ اقدام ارزشمندی است که قطعاً برکات بسیاری به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:‌ با توجه به اهمیت حجّ و همچنین مطالبات زائران، ایجاد مدرسه حج زمینه‌ای مناسب و فضایی تعاملی برای پاسخگوی بهتر به نیازهای این حوزه فراهم می‌سازد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در استان وجود دارد به زودی شاهد راه‌اندازی مدرسه حجّ در استان کردستان باشیم.

منتظری گفت: مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از تمام ظرفیت‌ها و آنچه در توان دارد در راستای راه‌اندازی مدرسه حجّ استفاده می‌کند و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

امام جمعه موقت سقز هم اظهار کرد: ایجاد و راه‌اندازی مدرسه حجّ می‌تواند زمینه را برای تعامل مستمر و هرچه بیشتر روحانیون کاروان‌ها و رفع برخی اختلافات جزیی موجود فراهم می‌سازد.

ماموستا ابن‌الخیاط عنوان کرد: جامعه روحانیون کاروان‌های استان کردستان قطعاً از این اقدام و حرکت ارزشمند استقبال خواهیم کرد و هر چه در توان داشته باشیم در مسیر رسیدن به اهداف و چشم‌اندازهای تعیین شده این کار دریغ نخواهیم کرد.

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان اهل سنت مدرسه مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد

غلامحسین دباغ،مدیرکل راه‌آهن استان قم  روز سه‌شنبه در حاشیه راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری ۵ ستاره قم - مشهد و بالعکس گفت: صفرتا صد آن تولید داخلی بوده و گامی در جهت رشد تولیدات داخلی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت قطار رویال افزود: این قطار ۴ تخته و ۵ ستاره بوده که ظرفیت آن ۳۲۰ نفر است.

دباغ عنوان کرد: زمان حرکت قطار مذکور از قم ساعت ۱۵:۴۵ و از مشهد ساعت ۲۰:۴۵ خواهد بود و حرکت آن به‌صورت یک روز در میان است.

وی با اشاره به ویژگی زائرپذیری قم، اظهار کرد: راه‌آهن قم ظرفیت بالایی در افزایش قطارهای مسافربری به خصوص در بین شهرهای زیارتی دارد.

راه‌آهن قم بیش‌از ۵۰۹ کیلومتر خط اصلی، ۳۰ کیلومتر خطوط صنعتی و تجاری و ۵۰ کیلومتر خط فرعی دارد و متشکل از ۱۵ ایستگاه است.

اتصال و ارتباط با خطوط راه‌آهن اصفهان، اراک و محور جدید و قدیم تهران، ورود و خروج بیش از ۲۸ هزار واگن باری در ماه، ورود و خروج بیش از ۱۵ هزار سالن مسافری در ماه، ورود و خروج روزانه ۵۰ رام قطار مسافری و ۳۰ رام قطار باری و واقع‌شدن در مرکز کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور از ویژگی‌های راه‌آهن قم می‌باشد.

قرار داشتن ایستگاه راه‌آهن قم در مرکز شهر در فاصله نزدیک به حرم حضرت معصومه(س) و عبور خط راه‌آهن از داخل شهر و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در راستای توسعه خدمات شهری از دیگر ویژگی‌های راه‌آهن قم است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • تامین ارز حج ۱۴۰۳ /نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف قرار دارند
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد