Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:35:39 GMT

دایی و برانکو در لیست تراکتوری‌ها!

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۷۴۳۳

دایی و برانکو در لیست تراکتوری‌ها!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تراکتوری‌ها با سرمربی ترکیه‌ای خود در‌حالی به ایستگاه شماره سیزده لیگ رسیده بودند که در ۳ بازی قبلی خود مقابل صنعت نفت، استقلال و سپاهان بازنده از زمین خارج شده و امیدوار بودند که با یک پیروزی پرگل در هفته سیزدهم بار دیگر بازگشت خود را به جمع مدعیان اعلام کنند، اما ستارگان گران‌قیمت این تیم با سرمربی سرشناس خود حتی توان شکست دادن شاهین بوشهر بدون برد را هم نداشتند تا یک تساوی تلخ مقابل قعرنشین لیگ پایان تلخ دنیزلی و سرخ‌های تبریز را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر اخراج دنیزلی در‌حالی اعلام شد که بعد از بازی در میکسدزون، مدیر رسانه‌ای تراکتور چنین خبری را «شایعه بی‌پایه و اساس» دانسته بود تا مشخص شود زنوزی تصمیم خود را با کسی در میان نگذاشته بود و به یکباره آن را اعلام کرده است.

دنیزلی در حالی از سمت سرمربیگری تراکتور اخراج شد که تیم او ۷ هفته درخشان را سپری کرد و با کلین‌شیت‌های متوالی، خود را به عنوان مدعی جدی قهرمانی مطرح کرد، اما از دیدار با صنعت نفت، روند نزولی این تیم آغاز شد. اخراج از تراکتور اولین حکم اخراج دنیزلی در فوتبال ایران بود و این مربی سرشناس ترکیه‌ای در هیچ‌کدام از تجارب قبلی خود در فوتبال ایران با حکم اخراج از تیم خود جدا نشده بود. نکته جالب این است که اخراج از تراکتور، سریع‌ترین جدایی دنیزلی از تیم‌های تحت هدایتش است. او در تیم‌هایش حداقل ۱۶ بازی را به عنوان مربی سپری می‌کرد، اما این بار تنها ۱۳‌مرتبه روی نیمکت تراکتور نشست. حالا تراکتوری‌ها منتظرند تا نهمین سرمربی خود در ۴ سال اخیر را بشناسند. در این سال‌ها تونی اولیویرا، امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی، ارطغرل ساغلام، جان توشاک، محمد تقوی، ژرژ لیکنز و مصطفی دنیزلی روی نیمکت تراکتور نشستند و تراکتوری‌ها به طور میانگین در ۴ سال اخیر سالی ۲ مربی را روی نیمکت تیم خود نشانده‌اند.

اگرچه در این سال‌ها اکثرا مربیان خارجی به تبریز رفته‌اند و سلیقه زنوزی هم به این سمت گرایش دارد، اما مشخص نیست که پس از تجربه نه‌چندان خوب با لیکنز، توشاک و دنیزلی، انتخاب بعدی او از کدام بازار باشد. شاید این‌بار نیمکت تراکتور به یک مربی وطنی برسد و در این بین نمی‌توان از نامی همچون علی دایی به سادگی عبور کرد. در این بین خبر‌هایی نیز درخصوص تماس تراکتوری‌ها با برانکو به گوش می‌رسد.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!

حمید مطهری دومین چهره‌ای است که بعد از خداداد عزیزی از جمع اعضای کادرفنی تیم ملی جدا شده است. این بار البته نه خبری از اختلاف نظر بود و نه مصاحبه‌ای در این زمینه انجام شد؛ بلکه مطهری بی سروصدا ترجیح داد از تیم ملی برود و دوباره دستیار یحیی گل محمدی شود؛ این بار در تیم تراکتور تبریز.

مشخص نیست اگر قرار به تدوام دستیاری و کمک مربیگری بود، چرا مطهری در تیم ملی نماند و با قلعه نویی، تجربه حضور در جام جهانی را شریک نشد؟ در تراکتور و دستیاری گل محمدی چه نکته‌ای نهفته بود که حمید مطهری ترجیح داد این گونه از تیم ملی ساز جدایی را کوک کند؟ جواب این سوالات با آنچه در ادامه این نوشته می‌خوانیم، دیگر یک موضوع پنهان نخواهد بود.

به نظر می‌رسد در ایده تازه مطرح شده از سوی باشگاه تراکتور، پیش بینی شده در صورت صادر نشدن مجوز مربیگری گل محمدی، مطهری این تیم را اداره کند و یحیی در حالت کنترل از راه دور باقی بماند. در واقع مطهری تا زمان کسب مجور مربیگری یحیی، نفر اول نیمکت تراکتور خواهد بود.

به همین دلیل او تراکتور را به دلیل آزادی عمل بیشتر انتخاب می‌کند و از تیم ملی می‌رود. هر چه هست اینکه سعید الهویی در تیم ملی، نقش آفرینی بیشتری دارد و این انتخاب قلعه نویی است. مطهری هم این موضوع را می‌دانست و به همین دلیل جدایی اش از تیم ملی با پیشنهادی که از تراکتور رسید، قابل درک است!

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • انتصاب مربی جدید تیم تراکتور
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد
  • رسمی| مطهری مربی تراکتور شد
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها