Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:11:59 GMT

۱۶ آذر مظهر مبارزه با استکبار است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۷۹۴۴

۱۶ آذر مظهر مبارزه با استکبار است

احسان کامرانی شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز دو شهید گمنام مدفون شده در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس افزود: بعد از انقلاب رتبه های دانشگاهی از نظر میانگین در حوزه های مختلف رشد یافت به طوری که رتبه یازدهم منطقه را در تولید علم کسب کرده ایم.
وی اظهار کرد: همچنین به همت جوانان انقلابی، این دانشگاه توانسته در زمینه های علمی، حجاب، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به مقام های بزرگی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دانشگاه ازاد اسلامی واحد بندرعباس خطاب به دانشجویان بسیجی حاضر در این مراسم بیان کرد: شما جوانان می توانید در زمینه سیاسی و انتخابات کشور نقش مهمی را ایفا کنید و با توسعه علم به جامعه آگاهی برسانید تا مردم فرد منتخب و صالحی را انتخاب کنند که مدافع منافع آنان و نظام جمهوری اسلامی باشد.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) نیز در ادامه این مراسم گفت: امروز شهدای گمنام فرماندهان اصلی هستند زیرا با تقدیم جانشان اجازه ندادند ذره ای از خاک وطن به دست دشمنان بیافتد و هم اینکه شهادت را در گمنامی لبیک گفتند.
سردار اباذر سالاری اضافه کرد: شهدا معجزات زیادی را در زندگی افرادی که به آنها عشق ورزیده اند ،داشته اند زیرا آنها نماد مظلومیت حق علیه باطل هستند.
وی ابراز داشت: امیدوارم به همین زودی، هرمزگان مرجع فضای مذهبی با حال و هوای جنگ تحمیلی قرار گیرد تا شاهد معرفی بیشتر دلاوریهای جوانان هشت سال دفاع مقدس باشیم.
در پایان این مراسم که با هدف روز دانشجو، اتفاقات اخیر در آبان ماه امسال و بزرگداشت دوشهید گمنام مدفون شده در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزار شده بود، ضمن غباروبی گلزار شهدا، عهدنامه ای از سوی مسوولان و جمعی از دانشجویان نوشته شد که به دفتر مقام معظم رهبری ارسال می شود.
دوشهید گمنام ۱۷ آذرماه ۱۳۹۲در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس به خاک سپرده شدند که هرساله مراسمی به مناسبت سالگرد آنان در این دانشگاه برپا می شود.

برچسب‌ها 16آذر دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: 16آذر دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس 16آذر دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ذکایی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد.

ذکایی پس از استیضاح توکلی شهردار سابق با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر نور به عنوان سرپرست شهرداری نور منصوب شد.

شهر ساحلی نور مرکز این شهرستان است که یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده و به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته‌ و اکنون یکی از مهمانپذیرترین شهر‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج