Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@00:06:44 GMT

نیمه شبی با زحمتکش‌ترین مردان سی‌سخت+تصاویر و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۷۹۸۵

نیمه شبی با زحمتکش‌ترین مردان سی‌سخت+تصاویر و فیلم

‍‍‍‍‍‍

پاسی از شب گذشته و برف و باران شدیدی در حال باریدن است و سکوت کاملی برشهر حاکم شده اما سخت‌کوش ترین مردان سی سخت بیدارند و خدمت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، کارگران زحمتکش شهرداری سی‌سخت گر چه که چندین ماه حقوق  خود را دریافت نکرده اند و با بی مهری مسوولان روبرو شدند ولی باز هم  برای خدمت صادقانه و بی‌ریا شب و روز نمی‌شناسند و در هر ساعتی از شبانه روز جهت رفع مشکلات شهر آمادگی کامل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت حدود 2/30 دقیقه نیمه شب است، پاسی از شب گذشته و برف و باران شدیدی در حال باریدن است و سکوت کاملی بر شهر حاکم شده و بجز صدای باران و جوی‌های پر از آب، صدایی دیگر به گوش می رسد که این صدایی نیست جز صدای بیل و صدای چکمه زحمتکشان شهرداری  سی‌سخت که در این ساعت از  نیمه شب و آن  هم زیر برف و باران، تا زانو در جوی آب رفته و در حال باز کردن مسیر آب گرفتگی هستند.

به سراغ چند تن از کارگران زحمت کش شهرداری می‌رویم که در حال کار کردن در خیابان بودند برای عرض خسته نباشید رفتم که با صحنه ناراحت کننده ای روبه‌رو شدم لباسهای آنها کاملا خیس شده بود و از سوز سرما می لرزیدند ولی با این وجود در حال انجام وظیفه بودند.

پرسیدم چرا در این موقع از شب و خارج از وقت ادرای در حال کار کردن هستید؟

در پاسخ  گفتند حدود 12 نفری هستیم که امشب را تا صبح بیدار می مانیم که خدای ناخواسته مشکلی در شهر به وجود نیاید و همشهریان عزیز در آرامش باشند.

به گزارش فارس از آن جا به مقر شهرداری رفتم که تمامی 12 نفر در حالت آماده باش بودند و از زبان مسوول نقلیه شهرداری توضیحاتی در باره اینکه چطور تا این ساعت از شب در حال خدمت هستند شنیدم.

مهدی یکتاپرست مسوول نقلیه شهرداری سی‌‌‌‌‌‌‌‌‌سخت گفت:طبق جلسه ای که با حضور شهردار و ستاد بحران شهرداری که متشکل از واحد های خدماتی، نقلیه و فضای سبز برگزار گردید، به دستور شهردار مقرر شد جهت جلوگیری از خسارات بارشهای در پیش رو کلیه نیروها و دستگاههای خدمات رسان سبک و سنگین، نمک پاش، برف روب و لودر به صورت آماده باش کامل و به صورت شبانه روزی در محل کار حاضر باشند.

نکته تامل‌برانگیز این که عده ای در جای گرم و نرم می نشینند و بی خبر از حال و روز این زحمت کشان و دلسوزان در فضاهای مجازی و رسانه ها این خادمین جامعه را مورد اهانت و بی مهری قرار می‌دهند.

 

 

انتهای پیام/82009

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگران شهرداری مدیریت شهری برف وباران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | جنون صهیونیست‌ها صدای کارگردان آمریکایی را هم درآورد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نجات زن بمی پس از چهار روز از بین دو دیوار
  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان
  • ببینید | جنون صهیونیست‌ها صدای کارگردان آمریکایی را هم درآورد
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • فریم هایی از مردان معدن
  • ببینید | ممنونیم! دانشگاه های آمریکا، صدای شما به غزه رسیده است
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • پای حرف شما هم استانی‌ها در صدای مردم
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود