Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آرش برهانی مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال که عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را یدک می کشد روز پنجشنبه گذشته راهی ورزشگاه آزادی شد تا تماشاگر برد ارزشمند استقلال مقابل شهرخودرو باشد. برهانی که برای حمایت از تیم محبوبش در استادیوم حضور پیدا کرده بود در این خصوص گفت: شرایط استقلال به حدی حساس شده که ما را به ورزشگاه کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم نیاز به حمایت دارد. خودم شخصا با بچه ها تماس گرفتم و از آنها حمایت کردم اما لازم دیدم که به ورزشگاه هم بروم و تیم را تشویق کنم. 

برهانی اضافه کرد: خدا را شکر در زمین بازی تغییرات تاکتیکی استقلال را دیدیم. واقعا بچه ها بازی لذتبخشی را نشان دادند و از نحوه بازی استقلال لذت بردم. آنها می دانستند که چقدر به این سه امتیاز احتیاج داریم و برای کسب آن، از جان و دل شان مایه گذاشتند. البته به نظرم بازی به قدری زیبا و جذاب بود که می توانست گل های بیشتری هم در پی داشته باشد اما پیروزی و سه امتیاز برای همه ما استقلالی ها مهم بود که خدا را شکر توانستیم به آن برسیم. این برد در راه قهرمانی واقعا به استقلال کمک می کند. 

شماره 9 سابق آبی ها در مورد احتمال قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: من مطمئنم این تیم قهرمان می شود چون همه فاکتورهای یک قهرمان را دارد. البته می دانم که باشگاه با شرایط مالی پیچیده ای مواجه شده که حتی بعد از این همه سال، نمی تواند با ما تسویه حساب کند اما آنها باید از تیم حمایت کنند. بازیکن و مربی حقوق خودش را نگیرد، با چه روحیه و انگیزه ای باید برای قهرمانی بجنگد. الان تیم به بهترین شرایط خود رسیده و وقت آن است که مدیر باشگاه بیاید و کاری برای تیم کند. 

برهانی در نهایت گفت: این تیم را می بینم، افسوس می خورم که چرا هنوز بازی نمی کنم تا بتوانم به این تیم خدمت کنم. واقعا دلم می خواست یکی از ارکان این استقلال باشم. این یکی از بهترین تیم هایی است که به یاد می آورم. امیدوارم بازیکنان قدر این روزها را بدانند.

254 43

کد خبر 1328799

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال آرش برهانی لیگ برتر نوزدهم انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ ایران و آمریکا باشگاه استقلال انتخابات مجلس بارش برف باران سهمیه بندی بنزین محمدجواد ظریف استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی

آفتاب‌‌نیوز :

پاری‌سن‌ژرمن برای سومین سال پیاپی و دوازدهمین بار در تاریخ قهرمانی در لیگ فرانسه را به دست آورد. یکشنبه‌شب در ادامه هفته سی‌ویکم لوشامپیونه لیون در خانه موناکو را شکست داد تا قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن در لیگ فرانسه قطعی شود. به این ترتیب شاگردان لوئیس انریکه با ۷۰ امتیاز و سه هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی در لیگ یک فرانسه را قطعی و جایگاهشان را در صدر جدول پرافتخارترین تیم‌های این کشور تثبیت کردند.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، در پیامی نوشت: قهرمانی در لیگ فرانسه زیباست، اما قهرمانی برای دوازدهمین بار در تاریخ لیگ فرانسه اتفاق خاص‌تری است. این قهرمانی را به همه بازیکنان، لوئیس انریکه، سرمربی تیم، لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی و همه هواداران و اعضای باشگاه تبریک می‌گویم.

در ادامه پیام مالک قطری پاری‌سن‌ژرمن آمده است: تیم از ابتدای فصل در کنار هم و بسیار متحد بود. نباید هواداران را فراموش کرد که همواره و با هر نتیجه‌ای در کنار تیم بودند. به عنوان یک خانواده از این لحظه لذت خواهیم برد. بازی به بازی ادامه می‌دهیم و تا آخرین لحظه برای هدف بزرگ خود خواهیم جنگید.

پاری‌سن‌ژرمن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز راه پیدا کرده و بسیار امیدوار است برای نخستین بار در تاریخ قهرمان این رقابت بزرگ شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است