Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالن ورزشی مختص دانشجویان دختر خوابگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مناسبت روز دانشجو راه اندازی شد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حسین یوسفی خواه مدیرکل دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم افتتاحیه سالن ورزشی مختص دختران خوابگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این سالن ورزشی در فضایی بالغ بر ۲۰۰ مترمربع طراحی و بازسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این سالن ورزشی در نزدیکی خوابگاه های دخترانه دانشگاه صنعتی امیرکبیر قرار دارد.
مدیرکل دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: این مکان که به انبار تبدیل شده بود اخیرا با همکاری بخش خصوصی بازسازی و با کاربری ورزشی، آماده ارائه خدمات به خانم‌ها به ویژه دانشجویان دختر خوابگاهی خواهد بود.

یوسفی خواه اضافه کرد: در این سالن ورزشی رشته هایی که مورد علاقه دختران از جمله تنیس روی میز ، پیلاتس، تی آر ایکس، بادی پامپ و کراس فیت راه اندازی خواهد شد.
وی اظهار داشت: در نزدیکی این سالن ورزشی ۳ خوابگاه دانشجویی دختران قرار دارد. در هر حال سایر دانشجویان دختر این دانشگاه نیز می توانند از این سالن ورزشی استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی دانشجویان دانشگاه دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فرانسه وارد دانشگاه «ساینس‌پو» شد

پلیس فرانسه امروز جمعه دوم ماه مه برای متفرق کردن تظاهرات گروه‌های دانشجویی حامی فلسطین وارد دانشگاه معتبر «مطالعات سیاسی پاریس»، معروف به «ساینس پو» شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در شرایطی که تظاهرات‌های دانشجویی در بسیاری از دانشگاه‌های دنیا در حمایت از فلسطین و غزه ادامه دارد پلیس فرانسه امروز جمعه دوم ماه مه برای متفرق کردن تظاهرات گروه‌های دانشجویی حامی فلسطین وارد دانشگاه معتبر «مطالعات سیاسی پاریس»، معروف به «ساینس پو» شد.

روز پنجنشنبه کمیته‌ای از دانشجویان حامی فلسطین اعلام کردند که قصد برگزاری یک تحصن مسالمت‌آمیز در این دانشگاه را دارند. گزارش‌ها حاکی است که 6 دانشجو هم برای اعلام همبستگی با مردم فلسطین در غزه اقدام به اعتصاب غذا کرده‌‌اند. یکی از اعضای این کمیته که خودش را «هشام» معرفی می‌کند به روزنامه لوموند گفت که اعتصابات غذا تا زمان تجدیدنظر دانشگاه در روابط با دانشگاه‌های اسرائیلی ادامه خواهد یافت.

این دانشگاه علوم سیاسی پاریس، هفته جاری به مرکز موجی از اعتراضات نسبت به جنگ در غزه و روابط دانشگاهی با اسرائیل در چندین دانشکده فرانسه تبدیل شده است.  این دانشگاه روز گذشته به دلیل تظاهرات‌ها تعطیل شد و از کارکنان خود خواست که از منزل دورکاری کنند، زیرا ساختمان‌های دانشگاه بسته شده‌اند.

پس از خیزش دانشجویان حامی فلسطین در ایالت‌های مختلف آمریکا، اکنون دانشجویان دانشگاه‌های مختلف در سرتاسر کشورهای اروپایی از جمله در فرانسه و انگلیس در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به پاخاسته‌اند.

سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسهگسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسهخشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین

 

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • پلیس فرانسه وارد دانشگاه «ساینس‌پو» شد
  • ۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • انعقاد دو موافقت‌نامه بزرگ تحقیقاتی در یک هفته
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • انعقاد 2 موافقت‌نامه تحقیقاتی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا