Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

در۸ماهه سال ۹۸بیش از ۴میلیون و۱۸ هزار تن کالا در سطح استان بوشهر و خارج از آن جابجا شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر،  سید حمیدرضا علم با اعلام این خبر اظهار داشت : در ۸ ماهه منتهی به آذر ۹۸ مجموعا ۴میلیون و ۱۸ هزار تن انواع کالا در سطح استان و خارج از آن جابجا شده که نسبت به مدت مشابه به سال قبل که ۳میلیون ۸۴۱ تن بوده ۶/۴درصد رشد داشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر افزود:  برای جابجایی این مقدار کالا بیش از ۲۴۸هزار سفر باری بوسیله کامیون های استان انجام شده است.

علم تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود شهرستانهای عسلویه ، بوشهر، دشتستان به ترتیب با ۳۴، ۲۳ و ۲۱درصد بیشترین سهم و شهرستانهای دیلم ، جم و تنگستان مجموعا با حدود ۱درصد کمترین سهم در جابجایی کالا بر عهده داشته اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: کالاهای جابجا شده عمدتا شامل کلینکر سیمان ، میعانات گازی ، مواد اولیه پتروشیمی ، کالای اساسی ، لوازم خانگی و لوازم یدکی بوده است.

وی گفت : شهرهای تهران ، مشهد و اصفهان عمده مقاصد بارهای جابجا شده از سطح استان است.

علم اضافه کرد در ۸ماهه سال ۹۸ همچنین  مقدار ۱۷۸ هزار تن کالا از بنادر استان به خارج از کشورنیز ترانزیت شده است .

وی گفت : پیشبینی می شود با برداشت گوجه فرنگی در روزهای آتی  شاهد افزایش جابجایی حمل بار در سطح استان بویژه  در شهرستانهای دیر و دشتی باشیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: چشم انداز و دورنمای جابجایی بار در استان با توجه به افزایش تولیدات صنایع خصوصا  پتروشیمی روشن و امید بخش است و درحالیکه  اکثر استانها با کاهش جابجایی بار مواجهه هستند ما خوشبختانه روند افزایشی را طی می کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: انسداد محور بندر امام خمینی(ره)_آبادان رفع و تردد در این محور روان است.

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از خوزستان اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹ شب گذشته (جمعه ۱۴ اردیبهشت) محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن تعدادی دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه ترافیک ایجاد شده به در محور، به باند مقابل هدایت شدمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط راهداران و اداره برق، دکل‌های آسیب دیده جمع آوری و محور پس از چند ساعت شب گذشته بازگشایی شد.

جولانژاد بیان کرد: در حال حاضر تردد در محور بندر امام خمینی (ره) _آبادان روان است.

کد خبر 750559

دیگر خبرها

  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است