Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتسال کشور گفت: به دلیل شرایط بد اقتصادی خیلی از ستاره‌ها از لیگ ایران خارج شدند و قطعا اگر این روند ادامه یابد و اسپانسر قوی سمت فوتسال نیاید این لیگ نمی‌تواند پشتوانه خوبی برای تیم‌ملی باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد هاشم‌زاده، پیشکسوت فوتسال درباره قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تیم‌ملی کشورمان با کره جنوبی، تایلند و عربستان همگروه شد از بین این تیم‌ها احساس می‌کنم بازی با تایلند برای ما متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در پاسخ به این سوال که با صحبت‌های سرمربی تیم در خصوص همگروهی با عربستان آیا شرایط برای تیم‌ملی نگران‌کننده خواهد بود؟ گفت: احساس می‌کنم برداشت درستی از صحبت‌های ناظم‌الشریعه نشده چرا که منظور سرمربی تیم‌ملی این است که چون تا به امروز مقابل این تیم بازی نکردیم شناخت کافی از عربستان نداریم نه اینکه ما از بازی کردن مقابل این تیم ترس داریم. جای نگرانی وجود ندارد و تیم با یک تمرین خوب و برنامه ریزی درست می‌توانیم نتایج مطلوبی را کسب کنیم.

هاشم‌زاده درباره عملکرد تیم‌ملی در تورنمنت سه جانبه مشهد نیز اظهار کرد: هدف از برگزاری بازی‌های دوستانه شناخت نقاط ضعف و قوت‌مان است. طبیعتا در این رقابت‌ها بجای نتیجه گرایی باید به دنبال کسب تجربه و محک تیم باشیم. عملکرد تیم در تورنمنت مشهد مطلوب نبود ولی این را هم فراموش نکنیم که زمان زیادی هم برای تمرین نداشتیم.

او در پایان در مورد کیفیت لیگ برتر فوتسال نیز توضیح داد: لیگ خوبی داریم رفته رفته بهتر هم می‌شود. تیم‌هایی که پر مهره هستند خیلی فاصله زیادی با تیم‌های معمولی ندارند و تقریبا در یک سطح باهم بازی می‌کنند. اما متاسفانه به دلیل شرایط بد اقتصادی خیلی از ستاره‌ها از لیگ ایران خارج شدند و قطعا اگر این روند ادامه یابد و اسپانسر قوی سمت فوتسال نیاید این لیگ نمی‌تواند پشتوانه خوبی برای تیم‌ملی باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عربستان فوتسال کره جنوبی لیگ برتر مشهد برنا خبرگزاری برنا تیم ملی فوتسال محمد ناظم الشریعه محمد هاشم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا

محمدرضا منصوری با اشاره به دوران جذابی که با علیرضا فغانی به قضاوت پرداخته، از سخت‌گیری او حتی برای همکارانش می‌گوید: کار کردن با آقای فغانی هم لذتبخش است و هم سخت. او حتی ۹۹/۹۹ رو هم نمی‌خواهد و به زیر صد راضی نیست. در تورنمنت‌ها که بودیم جوری رفتار می‌کرد که بعضی اوقات حتی اروپایی‌ها علیه او گارد داشتند، اما بعد از آن واقعا به او احترام می‌گذاشتند و این اتفاق را ما کاملا احساس می‌کردیم و برای ما قابل افتخار بود.

وی با اشاره به اضافه شدن به تیم داوری علیرضا فغانی گفت: من از سال ۲۰۱۹ به تیم داوری آقای فغانی اضافه شدم. ایشان زحمت‌هایش را کشیده بود و به قولی میخ را کوبیده بود و در بهترین برهه به ایشان اضافه شدم. اولین تورنمنت من در ژاپن بود. آنجا واقعا متوجه شدم زندگی حرفه‌ای داوری با توجه به برنامه ریزی و تمرینات به چه شکل است. اولین بازی جذاب من بارسلونا و ریورپلاته در فینال بود. تیم‌هایی که ستاره‌هایش را پیش از این از تلویزیون می‌دیدم. فینال المپیک هم بعدی بود و ماحصل عملکرد موفق آقای فغانی بود. من دو تورنمنت اولی که داشتم در فینال بود که همه به واسطه این به من می‌گفتند لوک خوش شانس.

منصوری در ادامه گفت: آقای فغانی همیشه می‌گفت هر بازی می‌تواند آخرین قضاوت باشد و با این روحیه و ذهنیت باید وارد شویم و بهترین خودمان باشیم و صد را بگذاریم. اولین بازی در جام جهانی آلمان - مکزیک بود. اصلا فضای خیلی جالب بود. امیدوارم موفقیت ایشان تداوم داشته باشد و در جام جهانی بعدی هم حضوری موفق داشته باشند. ایشان کاریزمای خاصی داشت که بعد از قضاوت‌هایی که در نهایت داشت همه آن دیسیپلین را پذیرفته‌اند. یک چیزی مثل کولینا!

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال