Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهرابی از تعطیلی مدارس همدان در مقطع ابتدایی امروز (۱۷ آذر) در نوبت صبح به علت بارش برف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «محمد سهرابی» گفت: به اطلاع می رساند به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در نواحی ۱ و۲ همدان، بهار، لالجین، کبودراهنگ، گل تپه، رزن، درگزین، سردرود، ملایر، سامن،  فامنین و قهاوند در نوبت صبح روز یک شنبه 17 آذرماه تعطیل اعلام می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش همدان افزود: همچنین تمامی دوره های تحصیلی و در تویسرکان، قلقل رود، نهاوند، خزل، اسدآباد و جوکار تعطیل است.

 

   سهرابی خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی به ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای محترم می توانند آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس را از طریق تلفن گویای 38888 و کانال آموزش و پرورش استان در پیام رسان سروش به آدرسhmdedunews@ دریافت نمایند.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه روز دانشجو انتخابات مجلس خطبه های نماز جمعه مجلس بارش برف و باران تعطیلی مدارس استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بزرگترین آزمون علمی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، درب‌های آزمون سراسری ساعت ۷ صبح امروز به روی بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی باز شد تا در آزمون کنکور ۱۴۰۳ شرکت کرده و پس از قبولی، راهی دانشگاه شوند.

به گفته‌ مسئول برگزاری آزمون سراسری در همدان، این آزمون امروز و فردا با حضور بیش از ۲۳ هزار داوطلب در استان همدان برگزار می‌شود

در آزمون سراسری استان همدان ۲۳ هزار و ۸۸۰ نفر در ۵ گروه و در ۳ نوبت باهم رقابت می‌کنند.

نوبت اول آزمون سراسری در ۱۵ حوزه امتحانی استان همدان برگزار می‌شود و ۶۲ درصد داوطلبان را خانم‌ها و بقیه را آقایان تشکیل می‌دهند.

دیگر خبرها

  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • آغاز بزرگترین آزمون علمی در همدان
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد