Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: تا کنون ۶ متهم در پرونده قیر رایگان خراسان شمالی بازداشت شده اند و جرم فروش قیر رایگان از اموال بیت المال بوده است.

به گزارش رکنا، رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده قیر رایگان در استان گفت: تاکنون ۶ متهم دستگیرشده‌اند و قریب به ۲ میلیارد تومان از اموال بیت‌المال نیز باز پس گرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طی چند هفته اخیر موضوع پرونده قیر رایگان و گمانه‌زنی درباره دستگیرشده‌های این پرونده نقل محافل مجازی استان شده، به‌نحوی‌که رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی در آخرین مطالب به بیان نوع جرم و میزان آن پرداخت.

جمعی از دانشجویان بسیجی خراسان شمالی شب گذشته با رئیس‌کل دادگستری استان دیدار کردند و درباره این پرونده نیز مطالب مهمی درباره مطرح شد.

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در این دیدار با اشاره به آخرین اقدامات در راستای پرونده قیر رایگان گفت: تاکنون 6 نفر در مراحل این پرونده دستگیرشده‌اند و برای دستگیری نفر هفتم نیز امروز تعیین تکلیف می‌شود.

وی این پرونده را مربوط به سال ۱۳۹۴ عنوان کرد و افزود: معاون وقت سیاسی استاندار خراسان شمالی و برخی شهرداری‌ها در این پرونده حضور دارند زیرا باید حواله قیر رایگان برای شهرداری‌ها صادر می‌شده و در شهرها مورداستفاده قرار می‌گرفت اما این قیر رایگان در جای دیگری به فروش می‌رسید.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی در انتها از بازگشت قریب به ۲ میلیارد تومان از اموال بیت‌المال در پرونده قیر رایگان خبر داد و گفت: بازگشت اموال بیت‌المال در حال اقدام است و پیگیری برای این اقدام همزمان با بررسی پرونده انجام می‌شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه جرم سیاسی جرم پرونده متهم رایگان بجنورد حوادث بجنورد اخبار خراسان شمالی فیلم عکس مرد یک زن تهران خونین حادثه بارداری دختر حوادث تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن روان‌آب در چند شهر خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از جاری شدن روان‌آب در چند شهر این استان خبر داد.

غلامرضا شفیق در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی در این استان از بامداد امروز، اظهار کرد: این سامانه تمام استان را فراگرفته است.

وی توضیح داد: اکنون شدت بارندگی‌ها در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج و اسفراین بیشتر از سایر نقاط استان است و شاهد آبگرفتگی در برخی نقاط شهرهای شیروان و بجنورد هستیم، اما با تلاش نیروهای شهرداری و ... کنترل شده است.

شفیق بیان کرد: بارش‌ها در سایر نقاط استان تاکنون مشکلی ایجاد نکرده است، اما باید مردم از اتراق در کنار رودخانه‌ها و قرار گرفتن در مسیر مسیل‌ها به‌طور جدی خودداری کنند. به علاوه، با توجه به اینکه جاده‌ها لغزنده‌اند رانندگان باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل هواشناسی برای این استان هشدار نارنجی هواشناسی صادر کرده است، گفت: نیروهای امدادی و خدمات‌رسان در آماده‌باش قرار دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در چند شهر خراسان شمالی
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد