Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:09:02 GMT

نمایشگاه گروهی طراحان گرافیک استان قزوین افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۹۳۶۹

نمایشگاه گروهی طراحان گرافیک استان قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه گروهی طراحان گرافیک استان قزوین شنبه شب با حضور قافله باشی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی، ورزشی و سخنگوی شورای اسلامی شهر، محمد درافشانی سرپرست شهرداری قزوین، اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان گرافیست با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در نگارخانه فرهنگسرای بانو حضرت زهرا(س) آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد درافشانی، سرپرست شهرداری قزوین در این مراسم گفت: رویکرد مجموعه مدیریت شهری قزوین فراهم کردن محیطی زیبا و آرام برای شهروندان است تا زمانی که در خیابان های شهر قدم می زنند احساس امنیت، آرامش و آسایش کنند.

وی افزود: آرامشی که از مبلمان مناسب شهری حاصل می شود، بی تأثیر در زندگی شهروند امروزی نخواهد بود؛ مطمئنا پشتوانه ای معنوی برای ارتباطات خانوادگی و به ارمغان بردن این حس به درون خانه می شود.

درافشانی اظهار کرد: از تمامی هنرمندان شهر قزوین تقاضا داریم تا طرح هایی را که در حوزه مبلمان شهری دارند به مدیریت شهری ارائه دهند؛ قطع به یقین از نقطه نظرات و ایده های شما استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد:طی دو سال اخیر مجموعه مدیریت جدید شهری همواره تلاش کرده است مبلمان شهری را طراحی کند که قدمت تاریخی کهن شهر قزوین را برای گردشگران تداعی کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین گفت:شهر قزوین نگار خانه ندارد، ساخت نگارخانه استاندارد و مناسب باید یکی از اولویت های جدی شورای اسلامی شهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت استان قزوین باشد.

مهدیه السادات قافله باشی افزود: اولویت دیگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و سایر دستگاه های فرهنگی و اجرایی شهر باید تولید طرح های فاخری باشد که در ذهن شهروندان ماندگار شود.

وی اظهار کرد:در سطح شهر بیلبوردها، بنرها، فیکسچر و پوسترهای متعددی بواسطه برنامه های مختلفی اکران می شود، لذا باید کارهای فاخری باشند و ذهن ببینده را درگیر کنند و منجر به ارتقای سطح سواد رسانه ای شهروندان شوند.

قافله باشی تقاضا کرد تا مسئولان کارهای طراحی را به متخصصان اهل فن و مجرب بسپارند و کمیت را فدای کیفیت نکنند و تا بتوانیم بایگانی خوبی از برنامه های استان در طول سال داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت:با هم افزایی بین دستگاه های فرهنگی و اجرایی می توان ظرفیت های بالقوه فرهنگی هنری شهر قزوین را به بالفعل تبدیل کنیم.

محمد حسین اسماعیلی افزود:با نشست مشترکی که با شورای اسلامی شهر قزوین داشتیم، امیدواریم اتفاقات خوبی در زمینه ایجاد زیرساخت های فرهنگی هنری نظیر خانه هنرمندان، تئاتر شهر و برنامه های فاخر فرهنگی هنری در آینده نزدیک رقم بخورد.

کد خبر 4791664

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد درافشانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گرافیک انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بسیج بیرجند تعطیلی مدارس شهرکرد خطبه های نماز جمعه ثبت نام کاندیداها بارش برف انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم گفت: یکی از اقدامات مدیریت شهری برای حفظ باغ‌های، تدوین شناسنامه باغات موجود در شهر قم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید مجتبی سبحانی ثابت امروز _چهارشنبه پنجم فروردین_ در نشست خبری رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: در سال اول دوره ششم شورای اسلامی شهر قم، سیاست‌گذاری‌ها و اهداف تعیین شد و مطابق این سیاست‌ها حرکت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری قم متناسب با این سیاست‌ها تعیین می‌شود، افزود: در زمینه آتش‌نشانی و سیستم‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری آتش‌نشانی که با جان شهروندان در ارتباط است، پیگیری‌های مطلوبی شده و فرایندها در زمینه تسریع خدمات به شهروندان انجام شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم با تاکید بر اینکه کیفی‌سازی و ابنیه‌سازی فضای سبز در دستور کار کمسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم قرار دارد، تصریح کرد: سیستم آبیاری و کاشت درختان مثمر در بوستان‌های سطح شهر در حال پیگیری است و بودجه لازم برای توسعه زیرساخت‌ها در بوستان‌ها مثل تقویت مجموعه‌های فرهنگی که فعالیت دارند، تعریف و پیش بینی شده است.

سبحانی با اشاره به اهمیت حراست از باغات شهر قم، ادامه داد: در راستای حفظ تمام باغ‌های سطح شهر درخواست تدوین شناسنامه داده شده است.

وی با بیان اینکه دفن شهیدان گمنام در بوستان‌های شهری بسیار اثرگذار بوده، اضافه کرد: به‌منظور حفظ هویت فرهنگی شهر در بوستان‌ها، ۵ نقطه از سطح شهر شناسایی و شهیدان گمنام در این پنج نقطه دفن شدند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم با اشاره به پروژه نقاط آب‌گرفتگی در سطح شهر عنوان کرد: در ابتدا بیش از ۲۵ نقطه در هر منطقه شهر، درگیر این معضل آب‌گرفتگی بودند که پس از شناسایی ،۸۰ درصد از این نقاط رفع شد.

سبحانی معیشت مردم را از اهم موضوعات دانست و گفت: سیاست‌گذاری‌های خوبی در سازمان میادین و تره‌بار شهرداری قم در حال انجام است تا بتوانیم در بازارها وارد شویم و در شکست نرخ قیمت‌ها تأثیرگذار باشیم.

کد خبر 747541

دیگر خبرها

  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر