Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی استاندار کرمان با بیان اینکه ‌ثبت‌نام ۳۵۷ نفر در انتخابات مجلس از استان کرمان قطعی شده است گفت: از این تعداد ۳۱۲ نفر مرد و ۴۵ نفر زن هستند. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدصادق بصیری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با بیان اینکه فرآینده انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان به نحو مطلوب در حال انجام است اظهار داشت: مرحله اول آن که ثبت‌نام از داوطلبین بود به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا پایان مهلت ثبت‌نام 357 نفر در استان کرمان ثبت‌نام خود را قطعی کردند گفت: ثبت‌نام از داوطلبان در استان کرمان در 9 حوزه انتخابیه انجام شده است.

انتخابات 98 -کرمان| رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس ثبت‌نام کردانتخابات 98 ـ کرمان| رئیس کمیسیون آموزش مجلس ثبت‌نام کردانتخابات 98 -کرمان| در ششمین روز ثبت نام ‌‌از حوزه انتخابیه کرمان چه کسانی نا‌م‌نویسی کردند؟

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان به عنوان اینکه استان کرمان در مجلس شورای اسلامی 10 کرسی دارد و مردم باید 10 نماینده را انتخاب کنند افزود: مردم حوزه کرمان و راور دو نماینده و مابقی حوزه‌ها یک نماینده انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه از تعداد 357 نفر ثبت‌نامی استان کرمان 312 نفر مرد و 45 نفر زن هستند گفت: 13 درصد داوطلبین استان کرمان در این دوره از انتخابات زن هستند که در مقایسه با دوره دهم حضور بانوان یک درصد افزایش داشته است.

بصیری با اشاره به اینکه از نظر میزان تحصیلات یک درصد شاخص تحصیلات عالیه داوطلبان افزایش داشته و 18 درصد داوطلبان دکترا هستند افزود: ترکیب سنی داوطلبین بین 30 تا 75 سال است که در استان کرمان میانگین سن جوانان بیشتر است و جوانان نسبت به دوره قبل بیشتر ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی در استان کرمان تشکیل شدند و از امروز کار صلاحیت داوطلبان آغاز می‌شود گفت: طبق قانون انتخابات 30 نفر از معتمدین اقشار مختلف به هیئت نظارت معرفی می‌شوند و در نهایت با انتخابات 8 نفر عضو اصلی و 5 نفر عضو علی‌البدل هیئت اجرایی انتخاب شدند که تا 26 آذر احراز صلاحیت داوطلبین انجام می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره به جزئیات نام‌نویسی داوطلبان در حوزه‌های انتخابیه استان گفت: در حوزه بافت، رابر و ارزوئیه 26 نفر مرد و در حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر 28 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 25 نفر مرد و سه نفر زن هستند.

وی با عنوان اینکه در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد 20 داوطلب نام نویسی کردند که 15 داوطلب مرد و 5 داوطلب زن است افزود: در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار 45 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 38 نفر مرد و 7 نفر زن هستند.

بصیری با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان 35 داوطلب که 30 نفر از آنها مرد و 5 نفر زن هستند و در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر در مجموع 44 دواطلب که 37 داوطلب مرد و 7 دواطلب زن هستند گفت: در حوزه انتخابیه شهربابک 29 نفر که 27 مرد و 2 نفر زن نام نویسی کردند.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه کرمان و راور 108 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 88 نفر مرد و  20 نفر زن هستند عنوان کرد:  در حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه‌گنج و فاریاب 22 نفر مرد ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام/511/ش

 

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس نمایندگان مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم شهر

جوادمولایی فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ گفت: تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

او افزود: فعالیت‌های تبلیغات کاندیدا‌های این حوزه انتخابیه در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، از بامداد امروز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰پایان می‌یابد.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه قائم شهر گفت: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ برگزار خواهد شد.

مولایی افزود: مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر در ۴۱۸ شعبه اخذ رای با رقابت چهار کاندیدا برای کسب ۲ کرسی در خانه ملت برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه قائم شهر با اشاره به تمهیدات بعمل آمده برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه، گفت: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار سوادکوه شمالی و سیمرغ بیست و یکم اردیبهشت ماه جاری بصورت مکانیزه و تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۹ روز مانده به انتخابات ۲۱ اردیبهشت
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد