Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@21:02:01 GMT

سقف بودجه کل کشور در سال ۹۹ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۹۷۱۴

سقف بودجه کل کشور در سال ۹۹ اعلام شد

طبق لایحه بودجه ۹۹ تقدیمی دولت به مجلس شورای اسلامی سقف بودجه کل کشور در سال ۹۹ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ که صبح امروز (۱۷ آذر ماه ۱۳۹۸) توسط حسن روحانی، رییس جمهوری دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

براساس این لایحه، بودجه سال ١٣٩٩ کل کشور از حیث منابع بالغ بر نوزده میلیون و هشتصد و هشتاد و هفت هزار و سیصد وهفتاد میلیارد و نهصد و ده میلیون (۱۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۸۷.۳۷۰.۹۱۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال به شرح زیر است:

الف- منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی و مصارف بودجه عمومی دولت از حیث هزینه‌ها و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی، بالغ بر پنج میلیون و ششصد و سی و هشت هزار و دویست و نود و سه میلیارد چهل و نه میلیون (۵.۶۳۸.۲۹۳.۰۴۹.۰۰۰.۰۰۰ ) ریال شامل:

۱ - منابع عمومی بالغ بر چهار میلیون و هشتصد وچهل و پنج هزار و نهصد و شصت و هشت میلیارد و شصت و شش میلیون (۴.۸۴۵.۹۶۸.۰۶۶.۰۰۰.۰۰۰) ریال.

٢ -درآمد اختصاصی وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی بالغ بر هفتصد و نود و دو هزار و سیصد و بیست و چهار میلیارد و نهصد هشتاد و سه میلیون (۷۹۲.۳۲۴.۹۸۳.۰۰۰.۰۰۰)  ریال.

ب- بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت از لحاظ درآمدها و سایر منابع تأمین اعتبار بالغ بر چهاردهمیلیون و هشتصد و سی و نه هزار و چهارصد و پنجاه و هفت میلیارد و ششصد و هشتاد و نهمیلیون (۱۴.۸۳۹.۴۵۷.۶۸۹.۰۰۰.۰۰۰ ) ریال و از حیث هزینه‌ها و سایر پرداخت‌ها بالغ بر چهارد همیلیون و هشتصد و سی و نه هزار و چهارصد و پنجاه و هفت میلیارد و ششصد و هشتاد و نه میلیون (۱۴.۸۳۹.۴۵۷.۶۸۹.۰۰۰.۰۰۰) ریال./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس شورای اسلامی نماز جمعه مسجد انتخابات دانشجو انتخابات مجلس بودجه ۹۹ لایحه بودجه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ایراد ۷۰۰۰ واگن باری بدون ترمز در دولت سیزدهم

مدیرعامل راه آهن با یادآوری سیر حدود ۸۰۰۰ واگن شیر بسته(بدون ترمز) در شبکه ریلی، گفت: از این تعداد ۷هزار واگن رفع ایراد شد و به شبکه سیر بازگشت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،سیدمیعاد صالحی در مراسم تقدیر از برترین‌های حوزه ایمنی ریلی گفت: با تلاش‌های مجموعه همکاران شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سوانح ریلی از هفته‌ای 4.5 مورد در سال 1399 به 3.5 مورد در سال رسیده ایم.کاهش سوانح ریلی حاکی از از تلاش، صرف بودجه، اولویت‌گذاری و عملیات شبانه‌روزی است.

وی با یادآوری سیر 8000 واگن باری بدون ترمز (شیر بسته) در شبکه ریلی طی سنوات گذشته و ممانعت از حرکت آنها توسط راه آهن، افزود: از این تعداد 7000 دستگاه واگن پس از رفع ایراد به شبکه سیر بازگشتند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به قانون بودجه 1403 توضیح داد: کل بودجه در نظر گرفته شده برای تعمیر و نگهداری ناوگان ریلی 5 هزار میلیارد تومان است، اما پولی که برای واردات بنزین و گازوئیل در نظر گرفته شده 140 هزار میلیارد تومان است.

صالحی گفت: ای کاش در مجلس شورای اسلامی 10000 میلیارد تومان از این رقم 140 هزار میلیارد تومانی که سالانه 20 هزار کشته و 200 هزار مجروح جاده‌ای دارد را به حوزه ریلی برای افزایش و بهبود تعمیرات در حوزه خط، ناوگان و علائم اختصاص می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منابع بودجه‌ای برای مدیریت حوضه آبریز تالاب انزلی کافی نیست
  • رفع ایراد ۷۰۰۰ واگن باری بدون ترمز در دولت سیزدهم
  • ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری
  • مردم هیچ علاقه‌ای به نگهداری ریال ندارند | فعالان اقتصادی هم پول ملی را خسارت می‌دانند!
  • مردم هیچ علاقه‌ای به نگهداری ریال ندارند | فعالان اقتصادی هم پول ملی را خسارت می‌بینند و می‌دانند!
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکند
  • اعتراف استاندار روحانی به موفقیت دولت رئیسی
  • برگِ سبزِ دولت برای پایان دادن به پروژه‌های نیمه تمام در کشور
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد