Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@18:56:40 GMT

جدایی استراماچونی از استقلال!

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۰۱۰۵

آندره‌آ استراماچونی که از وضعیت پرداخت نامنظم حقوقش در باشگاه استقلال ناراضی است، روز گذشته (شنبه) تیم تحت‌هدایتش را تمرین نداد و این کار را به دستیارانش سپرد تا هشداری به مدیران این باشگاه تهرانی داده باشد. رسانه‌های ایتالیایی هم بلافاصله پس از این اتفاق از احتمال فسخ قرارداد این سرمربی ایتالیایی با باشگاه استقلال خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» با اشاره به احتمال جدایی استراماچونی از استقلال نوشت: «کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) این وضعیت را زیرنظر دارد، نهادی که قوانینش به بازیکنان و مربیان این اجازه را نمی‌دهد که در صورت دریافت نامنظم دستمزدشان به کارشان ادامه دهند، به خصوص درباره تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند. قرار است بعد از بازی با پیکان دستمزد معوقه استراماچونی پرداخت شود اما اگر این مشکل به موقع حل نشود، این سرمربی 43 ساله که حالا برای هواداران استقلال یک قهرمان به شمار می‌رود، مجبور می‌شود به ایتالیا بازگردد. بنابراین این می‌تواند پایانی برای دردسرهای آندره‌آ باشد، اما در عین حال پایانی بر کسب نتایج فوق‌العاده در تجربه حضورش در ایران هم خواهد بود».

بیشتر بخوانید

استراماچونی در آستانه فسخ قرارداد با استقلال +عکس

خبرگزاری «آنسا» ایتالیا نیز با پرداختن به موضوع عدم پرداخت منظم دستمزد استراماچونی توسط باشگاه استقلال و عواقب آن که می‌تواند طبق قوانین فیفا و AFC به فسخ قرارداد منجر شود، نوشت: «استراماچونی منتطر ایجاد تغییر در وضعیت به وجود آمده است، اما اگر راه‌حلی برای تجربه حضورش در ایران پیدا نشود، او واژه «پایان» را برای این تجربه‌اش خواهد نوشت».

تیم‌های پیکان و استقلال از ساعت 17:30 فردا (دوشنبه) در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم می‌روند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال استراماچونی استقلال باشگاه استقلال استراماچونی گازتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی ناچو با رئال مادرید در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و به نظر نمی‌رسد که مدیران این باشگاه تصمیم برای ارائه پیشنهاد جدید به او داشته باشند و این بازیکنان به دنبال جدایی از رئال برای داشتن فرصت بازی بیشتر در فصل آینده است.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده بودند که این بازیکن از شرایطی که در رئال دارد راضی نیست و به همین دلیل در فکر جدایی است تا در سال‌های پایانی فوتبالش بتواند دقایق بیشتری را در میدان حضور داشته باشد.

پیش از این گفته شده بود که مقصد احتمالی این مدافع اسپانیایی آمریکا و لیگ فوتبال این کشور خواهد بود اما حالا به نظر می‌رسد که حداقل یک باشگاه اروپایی هم شرایط او را زیر نظر دارد و به زودی مذاکرات را آغاز خواهد کرد.

رادیو کوپه خبر داده است که مدیران لورکوزن و رابی علاقه بسیار زیادی به همکاری با ناچو دارند و امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به‌صورت رایگان و به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند اما هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی او در این زمینه چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول